آفتاب
سبحانی‌نیا خبر داد:

تغییر در نحوه دریافت و قرائت تذکرات کتبی در صحن علنی مجلس

تغییر در نحوه دریافت و قرائت تذکرات کتبی در صحن علنی مجلس

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت:‌ معاونت نظارت آیین‌نامه‌ای را برای اصلاح نحوه رسیدگی به تذکرات کتبی ارائه کرد که در نهایت مقرر شد اعضای هیأت رئیسه در نشست آتی نظارت خود را در این رابطه اعلام کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مجلس شورای اسلامی، حسین سبحانی‌نیا عضو هیات رئیسه مجلس در تشریح نشست امروز هیأت رئیسه خانه ملت گفت: در نشست امروز نخست برخی تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به ارائه طرح معاون نظارت بر تعیین روند دریافت و قرائت تذکرات کتبی به مسئولان اجرایی در صحن علنی مجلس، ادامه داد: در نشست امروز این معاونت آیین‌نامه‌ای را برای اصلاح نحوه رسیدگی به تذکرات کتبی ارائه کرد، که در نهایت مقرر شد اعضای هیأت رئیسه در نشست آتی نظارت خود را در این رابطه اعلام کنند.

وی ادامه داد: بر اساس طرح معاونت نظارت، تذکرات کتبی که تا ساعت 9 صبح روز صحن علنی مجلس به هیأت رئیسه ارائه شود، در همان نشست قرائت می‌شود.

وی تصریح کرد: در این نشست همچنین برخی محورهای لایحه بودجه سال 94 و اقدامات کمیسیون تلفیق مجلس در تصویب این لایحه مورد بحث و بررسی قرار گرفت، همچنین قرار بود که وزیر بهداشت برای ارائه گزارشی به صحن علنی این هفته مجلس بیاید، که این موضوع به جلسات آینده موکول شد.

کد N694683

وبگردی