آفتاب
زادمهر در گفتگو با مهر:

در مورد کی‌روش باید به نظر مردم احترام گذاشت

در مورد کی‌روش باید به نظر مردم احترام گذاشت

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه در مورد ماندن سرمربی تیم ملی باید به نظر مردم احترام گذاشت، گفت: با این حال معتقدم کی‌روش خود مدیریت نشده است.

محمدرضا زادمهر در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره ارزیابی‌اش از فضای ایجاد شده بعد از حذف تیم ملی از جام ملت‌های آسیا با بیان مطالب فوق اظهار کرد: تیم ملی برای مردم بوده و نظر مردم هم در اینباره مهم است. اکثریت مردم موافق ماندن کی‌روش هستند، پس باید به این خواسته توجه کرد بخصوص اینکه او شناخت کافی از فوتبالمان پیدا کرده است.

وی تاکید کرد: با این حال معتقدم سرمربی تیم ملی خوب مدیریت نشده است. کی‌روش دنبال بعضی از کارهایی می‌رود که بر عهده‌اش نیست و در شرح وظایف او نیامده است. تمام استفاده ما از کی‌روش در زمین فوتبال و تیم ملی بزرگسالان خلاصه می‌شود در حالی که می‌تواند برای مربیان دیگر کلاس بگذارد و دانش فنی را منتقل کند. سرمربی تیم ملی باید روی تمام تیم‌ها هم نظارت کند و در جهت افزایش دانش فوتبال ایران حرکت کند.

عضو هیات مدیره پرسپولیس درباره اینکه «خیلی از مربیان از جمله سرمربی پرسپولیس و استقلال کی‌روش را قبول ندارند»، گفت: من کلی صحبت کردم و اسمی از شخص خاصی نیاوردم ولی باید بدانیم اولین شرط یادگیری، تعامل است.

زادمهر در پاسخ به این سئوال که «آیا موضعگیری درخشان علیه کارلوس کی‌روش به ضرر تیم پرسپولیس تمام نمی‌شود»؟ تصریح کرد: من این فضایی که ایجاد شده است را نمی‌پسندم. قرار نیست همه از سرمربی تیم ملی تعریف و تمجید کنند. اگر انتقادی هم از سوی مربیان داخلی صورت گرفته، از سر دلسوزی بوده است. فضا باید به سمتی برود که همه افکار همدیگر را بپذیریم.

وی در خصوص اینکه آیا با درخشان درباره این مسئله صحبت کرده است یا خیر، گفت: هنوز فرصت نشده است درخشان را ببینم.

عضو هیات مدیره پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره انتقاد سرمربی و سرپرست این تیم برای شروع پیش از موعد لیگ اظهار کرد: بعضی از بازیکنان در نیم فصل به پرسپولیس اضافه شده‌اند و طبیعی است که هر مربی دوست دارد تیمش را در کمال هماهنگی و آمادگی به زمین بفرستد ولی سازمان لیگ از قبل اعلام کرده بود در صورت حذف تیم ملی، تاریخ مسابقات عوض خواهد شد. پس باید به این برنامه احترام گذاشت.

زادمهر در پایان در خصوص تشکیل جلسات هیات مدیره پرسپولیس هم گفت: هیات مدیره جلساتی داشته است ولی مقرر شده فقط سخنگوی باشگاه درباره آن حرف بزند.

 

کد N694666

وبگردی