آفتاب
حاجی دلیگانی:

هدف از توهین به صاحت مقدس پیامبر (ص) جلوگیری از گسترش اسلام است

هدف از توهین به صاحت مقدس پیامبر (ص) جلوگیری از گسترش اسلام است

اصفهان – عضو هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: هدف از توهین به صاحت مقدس پیامبر (ص) چیزی جز جلوگیری از گسترش اسلام در غرب نیست.

حسینعلی حاجی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به توهین اخیر نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس نبی اکرم (ص)، اظهار داشت: حوادث اخیر اتفاق افتاده در کشور فرانسه در واقع برنامه ای طراحی شده شبیه ۱۱ سپتامبر برای لشکرکشی دوباره به منطقه خاورمیانه است.

وی افزود: آمریکایی‌ها در نظر دارند خود را در باتلاق عراق و افغانستان نجات و اروپایی‌ها یا همان هم پیمانان غربی شان را جایگزین کنند.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار با بیان اینکه هدف از توهین به صاحت مقدس پیامبر (ص) چیزی جز جلوگیری از گسترش اسلام در غرب نیست، تصریح کرد: بصیرت و اتحاد مسلمان در سراسر جهان است که می‌تواند این توطئه‌ها و برنامه را خنثی کند.

وی در ادامه با تبریک و تسلیت شهادت نیروهای حزب الله از جمله سردار الله دادی و فرزند سردار شهید عماد مغنیه، ادامه داد: قطعاً این شهادت‌ها اولاً نشان می‌دهد که ایران اسلامی در ابتدا به دنبال ایجاد و حدت بین کشورهای اسلامی بوده و دوما حاضر است که در این راه جان عزیزترین افراد خود را نثار کند.

حاجی یادآور شد: این حرکت آغاز حضور و یک دفاع قدرت مندانه در مقال رژیم صهیونیستی است چرا که اسرائیل با به شهادت رساندن این عزیزان به زمان از هم پاشیدگی خود سرعت داد.

وی با بیان اینکه  به زودی شاهد سونامی علیه از رژیم کودک کش صهیونیستی خواهیم بود، گفت: این موضوع سندی گویا بر همدستی رژیم صهیونیستی و تروریست‌ها در منطقه است و امروز مردم منطقه شاهد هستند که تروریست‌ها توسط رژیم صهیونیستی به این صراحت مورد حمایت قرار می‌گیرند.

کد N694074

وبگردی