آفتاب
یک فعال دانشجویی:

دعوت به پژوهش در باب اسلام بهترین روش برای دعوت به خود اسلام است

دعوت به پژوهش در باب اسلام بهترین روش برای دعوت به خود اسلام است

دبیرکل سازمان انجمن اسلامی دانشگاه آزاد (سادا)، گفت: هر نخبه و جوانی از طریق پژوهش به جواب‌های واقعی خواهد رسید. دعوت به پژوهش در باب اسلام بهترین روش برای دعوت به خود اسلام است.

محمدعلی سعادتی پاریزی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: دلیل اصلی ارسال پیام مستقیم از سوی رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی عدم شفافیت مسئولین غربی در قبال معرفی اسلام است. جوانان همیشه شفاف و صادق هستند، نیت پاک و اندیشه‌های پاک دارند. آنها در دوران جوانی جویای حق هستند و به همین دلیل هم خطاب نامه رهبری قرار گرفتند.

وی ادامه داد: غربی‌ها اسلام هراسی را در بین جوانانشان رواج دادند تا آنها جذب اسلام رحمانی نشوند. زیرا اسلام حقیقی به دنبال پاکی و درستی است و به راحتی می‌تواند جاذبه‌ای عمیق برای جوانان ایجاد کند. مسئولین غربی به ویژه کشور فرانسه عکسی غیرواقعی از اسلام را تهیه کرده و در بین جوانانشان گسترش می‌دهند.

این فعال دانشجویی با اشاره به اهمیت ارسال پیام از سوی مقام معظم رهبری به جوانان غربی، خاطرنشان کرد: رهبری می‌خواستند با ارسال این پیام تبلیغات غرب علیه اسلام را بی‌ارزش کنند. ایشان راهکارهایی برای شناخت اسلام واقعی به جوانان معرفی کردند. پژوهش بهترین روشی است که هر نخبه و جوانی می‌تواند از طریق آن به نتیجه برسد. رهبرمان جوانان دنیا را به پژوهش در باب اسلام دعوت کردند که در واقع نوعی دعوت به خود اسلام است.

وی افزود: با توجه به استقبال زیاد جوانان دنیا از نامه ایشان می‌توان انتظار داشت که با تلاش مسئولین، پژوهش جوانان و عمل به دستورات اصیل اسلامی به زودی آوای حقیقی اسلام رحمانی به گوش جهانیان برسد.

انتهای پیام

کد N693761

وبگردی