آفتاب

نعیم قاسم: حمله به قنیطره توجه بیش از پیش مردم به حزب‌الله را در پی داشت

نعیم قاسم: حمله به قنیطره توجه بیش از پیش مردم به حزب‌الله را در پی داشت

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی با اشاره به حمله به نیروهای حزب‌الله در القنیطره اعلام کرد: حمله به این منطقه نشان داد که اداره حملات در سوریه به دست اسرائیل است و میان این رژیم و گروه‌های تکفیری جبهه النصره هماهنگی‌های زیادی وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از النشره، نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی اظهار کرد: به خوبی مشخص است که حمله به منطقه النیطره اقدامی بود که از سوی اسرائیل صورت گرفت و حزب‌الله را به طور مستقیم هدف خود قرار داد و این رژیم سعی می‌کند با ایستادن در پشت بحران سوریه بر روی معادله جدید درگیری‌های خود متمرکز شود اما نمی‌تواند از این طریق منطقه را تحت کنترل خود درآورد چرا که ما با مشارکت خود طرح آنان را از زوایای مختلف باطل می‌کنیم.

نعیم قاسم تصریح کرد: حمله اسرائیل چندین نتیجه در پی داشت که مهمترین آن جلب توجه بیشتر مردم به حزب‌الله بود و شواهد به خوبی نشان می‌دهد که اداره حملات سوریه به دست این رژیم است.

وی اظهار کرد: شهدای ارتش لبنان همان شهدای مقاومت و شهدای یک جبهه واحد علیه رژیم صهیونیستی هستند و انگیزه تمام آنان قدرت، ملت و مقاومت است.

نعیم قاسم در پایان گفت: حمله به قنیطره توجه بیش از پیش مردم در لبنان و جهان عرب و اسلام را نسبت به مقاومت نشان داد.

انتهای پیام

کد N693040

وبگردی