آفتاب

انهدام باند سرقت خودرو با پوشش یدك كش در ملایر

انهدام باند سرقت خودرو با پوشش یدك كش در ملایر

كشف پیش دستانه ی خودروی سرقتی و انهدام باند سرقت خودرو با پوشش یدك كش توسط پلیس ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان "ملایر" همدان از كشف پیش دستانه ی خودروی سرقتی و انهدام باند سرقت خودرو با پوشش یدك كش توسط پلیس ملایر خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل ازمرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان همدان، سرهنگ "شعبان ترك نیا" با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام سرقت یك دستگاه خودرو از یكی از خیابان های ملایر، بلافاصله طرح مهار توسط پلیس به اجرا درآمد.

این مقام مسئول در ادامه افزود: با بررسی و تحقیقات دقیق بعمل آمده مشخص شد خودروی به سرقت رفته توسط یك دستگاه یدك كش به سرقت رفته است كه با انجام اقدامات شناسائی و بكارگیری شگردهای خاص پلیسی، سرانجام محل اختفاء خودروی به سرقت رفته مشخص شد.

سرهنگ ترك نیا در ادامه بیان داشت: با هماهنگی مقام قضائی، ماموران به مخفیگاه مورد نظر وارد شده و تعداد سه دستگاه خودرو همچنین بیش از 24 قطعه لوازم و قطعات اوراق شده و مسروقه از خودروهای مختلفی نظیر زانتیا، پراید و پیكان را نیز كشف کردند كه در این رابطه، خودروی مسروقه نیز بصورت سالم در این مكان كشف شد و تعداد سه نفر نیز كه بصورت باندی اقدام به سرقت خودرو می کردند دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در خاتمه افزود: ضمن تشكیل پرونده، باند سارقان خودرو تحویل مراجع قضائی شدند.
توقیف پژو با 60 میلیون ریال خلافی در همدان

یك دستگاه پژو 405 توسط تیم پلیس راه استان همدان با بیش از 60 میلیون ریال خلافی توقیف و روانه پاركینگ شد.

سرهنگ " مهدی شاكری " سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی استان همدان در تشریح این خبر گفت: مأموران پلیس راه همدان - کرمانشاه حین كنترل خودروهای عبوری در این محور، یك دستگاه پژو 405 را جهت کنترل مدارک متوقف كردند.

این مقام انتظامی افزود: طی استعلام های انجام شده مشخص شد خودرو مذكور دارای 62 میلیون 890 هزار ریال جریمه می باشد كه بر همین اساس توقیف و روانه پاركینگ شد.

کد N692975

وبگردی