آفتاب
طی بیانیه ای در مجلس اعلام شد:

محکومیت توهین به پیامبر(ص) و سفر ظریف به فرانسه

محکومیت توهین به پیامبر(ص) و سفر ظریف به فرانسه

نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن توهین به پیامبر(ص) از سوی هفته نامه فرانسوی از سفر وزیر امور خارجه به پاریس انتقاد کردند.

به گزارش خبرنگار مهر در پایان جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی بیانیه ای با امضای اکثریت نمایندگان مجلس در محکومیت اقدام نشریه فرانسوی در توهین به پیامبر اسلام همچنین اعتراض به سفر ظریف به فرانسه در مجلس قرائت شد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

ملت شریف ایران اسلامی آنچه در هفته‌های اخیر در فرانسه در اهانت به پیامبر اسلام رخ داد نمایش مفتضحی از اسلام ستیزی به منظور اسلام هراسی است.

حادثه ای که در دفتر شارلی روی داد به دست همان تروریست هایی رخ داده است که با حمایت آمریکا، اروپا و کشورهای مزدور آن در منطقه به وجود آمده است.

آیا چیزی مضحک تر از این وجود دارد که نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیست در جمع همین کشورها برای محکومیت تروریست به پاریس می‌رود و در راهپیمایی نمایشی شرکت می کند.

روشن است که فرانسه در طراحی این واقعه و بهره گیری از پیامدهای آن درصدد تقلید از الگوی آمریکا در واقعه نمایشی حمله به برج های دوقلو است.

آنچه از هر چیز شرم آور تر است اصرار مجله ننگین شارلی در ادامه اهانت ها به پیامبر اسلام و حمایت دولت فرانسه و سران کشورهای غربی از این اقدام ننگ آور است.

آنها این اهانت ها را تحت عنوان آزادی بیان روا می دارند در حالی که سخن درباره هولوکاست را ممنوع می کنند، اهانت به مقدس بیش از یک میلیارد و نیم مسلمان جهان را جایز می دانند.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلام نفرت و انزجار خود از این اقدام ننگین را به صراحت اعلام کرده و از همه اعتراضات مسلمانان جهان در محکومیت رفتار دولت فرانسه حمایت می کنیم.

همچنین انتقاد شدید خود را از سفر وزیر امور خارجه کشورمان به فرانسه را اعلام می داریم.

 

 

 

کد N692785

وبگردی