آفتاب
حجت‌الاسلام تویسرکانی:

انتشار نامه رهبر انقلاب به جوانان اروپا چهره استکبار را روشن‌تر می‌کند

انتشار نامه رهبر انقلاب به جوانان اروپا چهره استکبار را روشن‌تر می‌کند

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: انتشار هرچه بیشتر این پیام در بین جوانان اروپایی و آمریکای شمالی،‌ چهره منحوس مستکبران جهان را روشن‌تر خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا تویسرکانی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی اظهار داشت: اقدامی که امام خامنه‌ای انجام دادند، در راستای رسالت و تلاش انبیا و اولیای الهی بود.

وی ادامه داد: با نگاه به تاریخ می‌بینیم که همه انبیای الهی مردم را به بینش صحیح و داشتن بصیرت دعوت می‌کنند؛‌ مقام معظم رهبری نیز در همین راستا این حرکت را انجام دادند.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، با بیان اینکه عصر ظهور،‌ عصر تفکر است،‌ افزود: امروز غرب در تلاش است تا با تبلیغات گسترده خود، چهره‌ای زشت از اسلام و مسلمانان به مردم جهان نشان دهد و در همین راستا، اقدام به ایجاد گروه‌های تروریستی همچون داعش کرده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین تویسرکانی تصریح کرد: در این برهه زمانی که دشمنان اسلام سخت مشغول هجوم به مقدسات دین اسلام هستند،‌ پیام رهبر معظم انقلاب موجی از بیداری را در دل‌های جوانان ملل مختلف زنده کرد؛‌ ایشان در این پیام جوانان را مورد خطاب قرار دادند، چون آن ها دغدغه انتخاب راه مناسب را دارند و از این طریق می‌توان با هجمه‌های نرم دشمنان اسلام به مقابله پرداخت.

وی تصریح کرد: انتشار هرچه بیشتر این پیام در بین جوانان اروپایی و آمریکای شمالی،‌ چهره منحوس مستکبران جهان را روشن‌تر خواهد کرد و ما دعا می‌کنیم تا همه جوانان روز به روز به قله های بصیرت دست یابند.

کد N692775

وبگردی