آفتاب

مجلس توهین به پیامبر اسلام (ص) را محکوم کرد

مجلس توهین به پیامبر اسلام (ص) را محکوم کرد

مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری ایسنا، در این بیانیه که توسط ضرغام صادقی عضو هیات رئیسه مجلس قرائت شد آمده است:

ملت شریف ایران اسلامی آنچه که در هفته‌های اخیر در فرانسه در اهانت به پیامبر اکرم (ص) اتفاق افتاد نمایش مفتضحی از اسلام ستیزی به منظور اسلام هراسی است . حادثه‌ای که در دفتر مجله‌ی شارلی ابدو روی داد به دست همان تروریست‌هایی روی داده است که با حمایت آمریکا، اروپا و کشورهای مزدور آنان در منطقه به وجود آمده است.

در ادامه این بیانیه آمده است:

آیا چیزی مضحک‌تر از این ممکن است که حتی نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز در جمع همین کشورها برای محکومیت تروریسم به پاریس می‌رود و در راهپیمایی نمایشی شرکت می‌کند.

روشن است که فرانسه در طراحی این واقعه و بهره‌گیری از پیامدهای آن در صدد تقلید از الگوی آمریکا در واقعه‌ی نمایشی حمله به برج‌های دوقلوست. آنچه که از همه چیز شرم آور تر است اصرار مجله ننگین شارلی ابدو برادامه اهانت‌ها به پیامبر گرامی اسلام (ص) و حمایت دولت فرانسه و سران کشورهای غربی از این اقدام ننگ آور است.

این بیانیه تاکید کرده است: آنان این اقدامات را تحت عنوان آزادی بیان می‌دانند ولی سخن درباره ی نفی هولوکاست را ممنوع می‌کنند و اهانت به مقدسات بیش از یک میلیارد و نیم مسلمان جهان را جایز می‌دانند.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی نفرت و انزجار خود را از این اقدامات ننگین به صراحت اعلام می‌کنیم و از همه اعتراضات مسلمانان جهان در محکومیت اقدام و رفتار دولت فرانسه در حمایت از این رسانه‌ی هتاک پشتیبانی می کنیم.

در ادامه این بیانیه از سفر وزیر امور خارجه کشورمان به فرانسه نیز انتقاد شده است.

انتهای پیام

کد N692678

وبگردی