آفتاب

هشدار نماینده رشت نسبت به وضعیت برنج و برنج‌کاران

هشدار نماینده رشت نسبت به وضعیت برنج و برنج‌کاران

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر بهداشت و درمان خواستار پرداخت مطالبات پرسنلی و رفع مشکلات سازمان انتقال خون و بیماران شهرستان شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حسن تامینی نماینده مردم رشت در تذکری شفاهی گفت: همه ما عاشق خاتم پیامبران هستیم و جان‌مان فدای ایشان.

تامینی از رییس‌جمهور با اظهار اینکه سفر معاون اول دولت به گیلان بی‌حاصل بوده افزود: موجی از نارضایتی در گیلان به وجود آمده است و سفر ایشان نه تنها فایده‌ای نداشت بلکه برای ما خسارت داشت.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خطاب به وزیر کشور متذکر شد: مشکلات شهرداری‌، سیل و آب‌گرفتگی معابر را در رشت داریم اما متاسفانه تا این لحظه هیچ توجهی به این مساله نکرده‌اید.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسکن مهر شهرستان رشت به وزیر راه و شهرسازی تذکر داد و گفت: مسکن مهر رشت بزرگ‌ترین مسکن مهر کشور است، مردم در این مسکن که بالغ بر دو سه هزار خانوار می‌شوند سکونت دارند اما متاسفانه از حداقل امکانات بی‌بهره‌اند.

وی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی متذکر شد: برنج و برنج‌کاران ما نابود شده‌اند. خواهشم این است که به این مساله توجه جدی داشته باشید. هیچ چاره‌ای برایمان باقی نمانده و ما شرمنده برنج‌کارانمان هستیم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در تذکری به رییس سازمان حفاظت محیط زیست، گفت: به مسائل زیست محیطی استان گیلان توجه ویژه داشته باشید. سفرهای شما به استان تا الان هیچ فایده‌ای برای ما نداشته است.

انتهای پیام

کد N692656

وبگردی