آفتاب
یدی:

شرایط روحی بازیکنان تیم فوتبال پاس همدان مساعد است

شرایط روحی بازیکنان تیم فوتبال پاس همدان مساعد است

همدان- مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان با اشاره به شرایط روحی تیم پاس همدان گفت: بازیکنان پاس همدان در شرایط روحی و روانی خوبی قرار دارند و برای شروع مسابقات لیگ دسته اول فوتبال لحظه شماری می کنند.

بهرام یدی در گفتگو با خبرنگار مهر در همدان با اشاره به بازگشت تیم فوتبال پاس همدان از اردوی اصفهان اظهار داشت: دو دیدار تدارکاتی بسیار خوب با دو تیم قدرتمند اصفهانی ذوب آهن و گیتی پسند انجام شد.

وی با بیان اینکه در دیدار برابر ذوب آهن علیرغم موقعیت و تلاش های بازیکنان با نتیجه چهار بر یک شکست خوردیم، افزود: البته در نیمه دوم سرمربی تیم از جوانان استفاده کرد و این شکست خوبی بود تا بازیکنان برای بازی های لیگ یک درس بگیرند.

وی گفت: همچنین روز گذشته نیز یک دیدار با گیتی پسند اصفهان برگزار شد که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان با اشاره به لغو دیدار تدارکاتی تیم فوتبال پاس همدان با تیم لیگ برتری صبای قم گفت: این دیدار به علت زودتر برگزار شدن بازی های لیگ برتر لغو شد.

یدی عنوان کرد: در تعطیلات نیم فصل بازی های تدارکاتی خوبی برگزار شد که خروجی خوبی برای تیم داشت و جوانان نیز در این دیدارهای تدارکاتی خود را به مربیان تیم نشان دادند تا درصورت صلاحدید کادرفنی، در بازی های رسمی از آنها استفاده شود.

وی با اشاره به پایان یافتن نقل و انتقالات بازیکن در لیگ دسته اول فوتبال بیان کرد: در مدت نقل و انتقالات سه بازیکن خوب فوتبال کشورمان مجتبی زارع، صمد اکبری و محمد برجلو به پاس اضافه شدند.

مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان با بیان اینکه به چیزی که مدنظر بود نرسیدیم و متاسفانه چند بازیکن مدنظر به دلیل مسائل مالی جذب نشدند، درباره مسائل مالی تیم فوتبال پاس همدان گفت: با توجه به اینکه تیم همدان در کورس قهرمانی قرار دارد و سایر تیم ها نظیر مس رفسنجان و نفت آبادان از نظر مالی پرداخت های بهتری نسبت به پاس داشته اند این مسئله باعث نگرانی شده است.

وی عنوان کرد: اگر پول به باشگاه پرداخت نشود و یا پول به موقع در نیم فصل دوم به باشگاه تزریق نشود به طور قطع به اهدافی که مدنظر است نخواهیم رسید و تیم ضربه خواهد خورد.

یدی با بیان اینکه امیدواریم اینگونه نشود و مسئولان در نیم فصل دوم با توجه به حساسیت بالای مسابقات حمایت های خوبی از باشگاه داشته باشند، گفت: نباید تیم از نظر مالی وارد حاشیه شود.

مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان با اشاره به برنامه پاس برای ادامه تعطیلات نیم فصل بیان کرد: تمرینات تیم فوتبال پاس در همدان پیگیری می شود تا ۱۲ بهمن ماه در سیرجان به مصاف تیم گل گهر برویم.

یدی درباره نتیجه تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا و حذف در برابر تیم عراق نیز بیان کرد: کیروش در مدتی که سرمربی تیم ملی ایران بوده نمره خوبی گرفته چراکه این مربی دست به جوانگرایی در تیم ملی زده که هیچ مربی جرات آن را ندارد اما فوتبال ما باید از حالت فسیلی خارج شود.

گفتنی است تیم فوتبال پاس همدان هم اکنون با ۱۹ امتیاز در رتبه چهارم جدول رده بندی گروه ب لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار دارد و  نیم فصل دوم لیگ دسته اول فوتبال از ۱۲ بهمن آغاز می شود و پاسی ها در قالب هفته دوازدهم در گروه دوم میزبان گل گهر سیرجان هستند.

 

کد N691846

وبگردی