آفتاب

بررسی تحولات منطقه و بهانه‌جویی کنگره آمریکا در جلسه فراکسیون رهروان ولایت

بررسی تحولات منطقه و بهانه‌جویی کنگره آمریکا در جلسه فراکسیون رهروان ولایت

عضو هیأت رئیسه فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه صبح امروز این فراکسیون از بررسی تحولات منطقه، آخرین وضعیت مسأله هسته‌ای کشورمان و همچنین بهانه‌جویی آمریکایی‌ها و کنگره در مورد اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین سبحانی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: در جلسه صبح امروز فراکسیون رهروان ولایت تحولات منطقه مورد بحث قرار گرفت و گزارشی از تحولات سیاسی منطقه و همچنین آخرین تحولات مسأله هسته‌ای موضوع سوریه، عربستان و عراق ارائه شد. رئیس مجلس هم با حضور در جلسه فراکسیون گزارشی در مورد اجلاس بین‌المجالس اسلامی در ترکیه ارائه کرد.

وی افزود: در جلسه امروز فراکسیون تأکید شد که برای بررسی و تصویب بودجه هماهنگی بیشتری صورت گیرد و هزینه‌ها را با واقع‌بینی زیاد افزایش ندهیم و برای بودجه بخش عمرانی هم پیش‌بینی‌هایی داشته باشیم.

سبحانی نیا با اشاره به بررسی مسأله هسته‌ای ایران در جلسه امروز فراکسیون رهروان ولایت، خاطرنشان کرد: روند مذاکرات مورد بحث قرار گرفت و این موضوع مطرح شد که آمریکایی‌ها به ویژه کنگره به دنبال بهانه‌جویی هستند البته باید منتظر باشیم که ببینیم مذاکرات در ادامه به چه نقطه‌ای می‌رسد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در جلسه امروز فراکسیون رهروان ولایت همچنین این موضوع مورد بررسی قرار گرفت که ما هر کمکی بتوانیم برای پیشرفت کار از طرف مجلس انجام خواهیم داد.

وی در پایان اضافه کرد: گزارش آخرین وضعیت مسائل اقتصادی نیز در جلسه امروز فراکسیون رهروان ولایت ارائه شد و ضرورت همگرایی در مدیریت کشور مورد تأکید قرار گرفت.

انتهای پیام

کد N691775

وبگردی