آفتاب
پدر سینا: مردم برای شفای پسرم دعا کنند

دروازه‌بان 14 ساله‌ای که پس از باخت تیمش به کما رفت!

دروازه‌بان 14 ساله‌ای که پس از باخت تیمش به کما رفت!

فوتبال همان ورزش پرطرفدار همان ورزشی که دیگر امروزه ورزش لقب نمی‌گیرد بسیاری او را صنعتی درآمدزا می‌نامند، همان ورزشی که بسیاری از بردش تیم‌شان خنده و بسیاری اشک می‌ریزند، بسیاری حاضرند برای بازی کردن حتی برای رفتن به خدمت سربازی به کارت های جعلی روی بیاورند؛ آری فوتبال همان ورزشی که بسیاری آن را 22 نفر دویدن بیهوده به دنبال یک توپ می‌نامند اما هستند افرادی که یا یک دنیا آرزو پا به زمین سبز همین فوتبال گذاشته‌اند اما امروز ناخواسته روی تخت بیمارستان‌اند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه خلیج فارس، شاید تنها در ذهن‌مان خاطرات خوب آن بر جای مانده باشد، چه شبی بود پیروزی بر استرالیا، چه شوقی داشتیم پس از برد آمریکا و چه عصر دل انگیزی را از صعود به جام جهانی آن هم با کی روش و نگاه کاریزماتیکش گذراندیم یا چه روز بدی بود وقتی پنالتی وحید امیری به دیرک خورد تا آرزو یازده ساله 70 میلیون ایرانی برای حضور در جمع چهارتیم برتر آسیا رنگ واقعیت نگیرد اما بازهم می‌خواهیم جزیی‌تر شده و می‌خواهیم به آن 22 نفری بنگریم که به دنبال توپ می‌دوند.

دیدار نوجونان شاهین رودان و توانیر بندرعباس، فینال لیگ برتر نوجوانان استان هرمزگان در ورزشگاه تختی بندرعباس دیداری حساس بود زیرا نماینده هرمزگان برای صعود به لیگ کشوری مشخص می‌شد، نود دقیقه می‌گذرد شاهین رودان دو بر یک شکست می‌خورد و امید «سینا»ی 14 ساله برای بالا بردن جام قهرمانی، رنگ شکست به خود می گیرد. سینای قصه ما دو بار دروازه‌اش باز شده و برخی او را مقصر در گل خوردن می‌دانند اما پدری دلسوز با دلداری به او مرحمی برای ناراحتی سینا شده و از آینده فوتبالی‌اش می گوید. آنها سوار بر ماشین شده و به سمت منزل در رودان حرکت کردند اما این مسیر سر از بیمارستان ام‌لیلا بندرعباس در آورد و سینا اکنون شش روز است که در کما به سر می برد. و به یکباره تراژدی شکست در شکست، رخ می‌دهد.

برای اطلاع از دقیق وضعیت سینا جعفری دروزاه‌بان نوجوان شاهین رودان راهی بیمارستان ام لیلا می‌شویم که در پشت امامزاده سید مظفر(ع) بندرعباس قرار دارد. مقابل درب ورودی شلوغ و افراد زیادی به ملاقات سینا آمده‌اند اما پزشکان اجازه دیدن او را به دلیل حضور در بخش مراقبت‌های ویژه نمی‌دهند. مقابل درب ورودی خود را معرفی کردم پدر، برادر و سایر بستگان سینا با گرمی برخورد کردند اما می شد ناراحتی را در صورت آن ها حس کرد، پدری خسته و ناتوان که تنها امیدش خدا است و زیر لب ذکر کنان از خدای خود سلامتی فرزندش را می طلبد.

کمی جلوتر رفته و با آنکه نمی‌دانم آیا می توان اکنون درخواست گفت و گو کرد یا خیر؟ بر این حس خود غلبه کرده و تقاضا گفت و گو با پدر سینا را می‌کنم. عبدالعلی جعفری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، می‌گوید: پسرم سینا یکی از برترین دروازه‌بانان رده خودش در استان است که سابقه بازی در تیم های ستاره انقلاب رودان، منتخب رودان،توانیر بندرعباس، البدرکنگ، قهرمانی با تیم هرمزگان در رقابت های دانش آموزی سراسر کشور و شاهین رودان را در کارنامه دارد.

وی با بیان اینکه در دیدار پایانی لیگ برتر نوجوانان استان هرمزگان تیم شاهین رودان با نتیجه دو بر یک از تیم توانیر بندرعباس شکست خورد، اظهار می‌دارد: پس از بازی برخی مسائل باعث ناراحتی و رنجش فرزندم شد و با ریختن آب بر سر و صورت فرزندم کمی دلداری داده و او را آرام کردم.

جعفری ادامه داد: پس از بهبود وضعیت روحی فرزندم او را سوار بر ماشین کرده و راهی رودان شدیم و در مسیر مقداری آبمیوه خریدم که بازهم از خوردن آن امتناع کرد.

پدر سینا جعفری می‌گوید: در 10 کیلومتری شهرستان رودان او را از خواب بیدار کردم و دوباره اصرار به خوردن آبمیوه کردم که سینا بازهم از خوردن امتناع کرد و گفت خوابش می‌آید. مقابل درب منزل که رسیدم خواستم بیدارش کنم که دیگر از خواب بیدار نشد.

جعفری اضافه کرد: سریعأ او را به بیمارستان علی ابن ابیطالب رودان منتقل کرده و از آنجا به بیمارستان ام لیلا بردم که اعلام کردند پسرم در کما به سر می‌برد و ضریب هوشی‌اش از آن زمان تاکنون بر روی عدد 3 قرار دارد.

وی در خصوص اینکه پزشکان وضعیت سینا را چگونه ارزیابی کرده‌اند، خاطرنشان کرد: پزشکان اعلام کردند تنها باید شفای سینا را از خدا بخواهیم و از همینجا اعلام می‌کنم که خواهشأ تمامی مردم برای شفای پسرم دعا کرده و امیدوارم این دعاها استجاب شود.

جعفری در پایان گفت: باید از تمامی مسئولانی که در این مدت شبانه روز به یاد بنده بوده و هیچ زمان ما را فراموش نکرده‌اند، تقدیر و تشکر کنم و امیدوارم پسرم بار دیگر بر روی پای خود ایستاده و شایستگی هایش را به رخ همگان بکشاند.

گزارش از خبرنگار ایسنا، امیرحسین طالبی

انتهای پیام

کد N691685

وبگردی