آفتاب

نتایج رشته‌های كارشناسی پیوسته و ناپیوسته بدون آزمون دانشگاه‌ آزاد اعلام شد

نتایج رشته‌های كارشناسی پیوسته و ناپیوسته بدون آزمون دانشگاه‌ آزاد اعلام شد

پذیرفته‌شدگان می توانند روز سه شنبه مورخ 07/11/93 برای ثبت نام به واحدهای مربوطه مراجعه كنند. وی درخصوص ادامه تحصیل این دسته از داوطلبان گفت: پذیرفته شدگان می توانند از همین نیمسال دوم مشغول به تحصیل شوند.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از اعلام نتایج رشته‌های كارشناسی پیوسته و ناپیوسته بدون آزمون دانشگاه‌ آزاد خبرداد.

به گزارش ایلنا، علوی فاضل با اعلام این خبر به روابط عمومی معاونت سنجش و پذیرش گفت: نتایج كلیه رشته های مقاطع كارشناسی پیوسته و ناپیوسته بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی ساعت 17:00 امروز شنبه مورخ 04/11/93 اعلام خواهد شد داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.com از نتایج خود مطلع شوند.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی افزود: پذیرفته‌شدگان می توانند روز سه شنبه مورخ 07/11/93 برای ثبت نام به واحدهای مربوطه مراجعه كنند. وی درخصوص ادامه تحصیل این دسته از داوطلبان گفت: پذیرفته شدگان می توانند از همین نیمسال دوم مشغول به تحصیل شوند.

وی همچنین از اعلام نتایج مرحله تكمیل ظرفیت آزمون سراسری رشته های غیرپزشكی و دامپزشكی خبرداد و گفت:‌ نتایج مرحله تكمیل ظرفیت آزمون سراسری رشته های غیرپزشكی و دامپزشكی نیمسال دوم امروز ساعت 17:00 اعلام خواهد شد. داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.com‌از وضعیت خود مطلع شوند.

وی در ادامه افزود: پذیرفته شدگان لازم است روز سه شنبه مورخ 07/11/93 برای ثبت نام به واحدهای مربوطه مراجعه كنند

کد N691598

وبگردی