آفتاب
عضو خبرگان رهبری در گفتگو با مهر:

نامه رهبری خنثی کننده اسالیب خدعه و مکر استکبار در برابر اسلام بود

نامه رهبری خنثی کننده اسالیب خدعه و مکر استکبار در برابر اسلام بود

عضو مجلس‌خبرگان‌رهبری، نامه رهبری به جوانان غربی را هوشمندانه خواند و گفت:در چنین فضایی‌که استکبار با اسالیب خدعه به دنبال اسلام‌هراسی و فریب‌اذهان است، ضروری بود که چهره رحمانی اسلام به غرب معرفی شود

علی اسلامی نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به سیاه نمایی غرب علیه دین اسلام، اظهارداشت:  از آنجایی که استکبار و سرمداران غربی با اسالیب حیله، مکر ، تزویر، خدعه و نیرنگ وارد می شوند تا مردم را فریب می دهند؛ آگاهی افکار عمومی جهان در برابر این فریبکاری اهمیت پیدا می کند.

وی افزود: حکام غربی برای آنکه به کارتل ها و صهیونیست خدمت کرده باشند در جهت جلوگیری از بیداری اسلامی می کوشند و از آنجا که می خواهند جهان اسلام متوجه نشود که چپاول گران چگونه اموال آنها را به غارت می برند، رو به اسلام هراسی آورده اند.

وی با اشاره به نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی بیان داشت: رهبری به این فکر افتادند در چنین شرایطی با مردم و جوانان غربی بدون واسطه روبرو شویم؛ چراکه جوانان از یک فطرت پاک و احساساتی لطیف برخوردار هستند.  حضرت آیت الله خامنه ای در این نامه از جوانان خواستند که  خود در مورد دین اسلام تحقیق کنند و تحت تاثیر سرمایه داران بی رحم نباشند؛ چراکه چپاول گران اسلام را وارونه معرفی می کنند.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری، افزود: جوانان وقتی خودشان به مطالعه قرآن بپردازند به طور طبیعی عدالت خواهی کلمات سنجیده قرآن بر روح پاک آنان تاثیر فوق العاده می گذارد.

اسلامی، با اشاره به تاثیر نامه رهبری در غرب ادامه داد: الحمدالله بیانیه آقا تاثیر گذار بود و از متن اروپا افراد فرهیخته، اندیشمند و نظریه پرداز این نامه را مطالعه و شروع به تمجید و تحسین کردند. این نامه بازتاب خوبی داشت و ان شاءالله بیانات نورانی ایشان در نسل امروزی آمریکا و اروپا تاثیرگذار باشد و این سردمداران و مستکبرین نتوانند بیش از این مردم را فریب دهند.

عضو خبرگان رهبری، با اشاره به اقتضائاتی که موجب شد رهبر انقلاب چنین نامه ای خطاب به جوانان بنویسند، خاطرنشان کرد: امروز با توجه به تبلیغات گسترده اسلام هراسی که امروز صورت می گیرد و حمایت پنهان مالی و تسلیحاتی غربی ها از  گروهک های تروریستی همچون داعش و همچنین توهین به مقدمات اسلام به بهانه آزادی بیان ضروری و لازم بود که در چنین فضایی چهره رحمانی و محمدی دین اسلام به جوامع غربی معرفی شود و این اقدام رهبری بسیار هوشمندانه بود.

کد N690979

وبگردی