آفتاب
حجت‌الاسلام ادیب یزدی:

بسیج سازندگی الگوی مناسبی برای همه دستگاه‌های اجرایی است

بسیج سازندگی الگوی مناسبی برای همه دستگاه‌های اجرایی است

یک کارشناس علوم دینی اظهار کرد: بسیج سازندگی الگوی مناسبی برای همه به ویژه برای دستگاه‌های اجرایی در زمینه عمرانی، فرهنگی و اقتصادی است.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی ادیب یزدی، گفت: کلمه جهاد از پر استعمال‌ترین و پر استفاده ترین واژه در متون دینی به ویژه قرآن کریم است، این واژه بارها با کمال تکریم و احترام در قرآن مجید و احادیث معصومین(ع) آمده است.

وی در ادامه افزود: جهاد از ریشه جهد به معنای فعالیت و تلاش برای رسیدن به مقصودی الهی و مقدس است، لذا از اوایل پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، این فرهنگ مورد استفاده سازمان هایی که خالصانه قصد خدمت به مردم را داشته اند، قرار گرفته است.

این کارشناس علوم دینی با اشاره به تاکیدات بزرگان دین اسلام بر مساله جهاد، اظهار کرد: جهاد رضایت خداوند و بندگانش به ویژه طبقه محروم و مستضعف را به دنبال دارد و فعالیت های بسیج سازندگی در همین راستا قرار دارد و امیدوارم این خدمات به محرومان ادامه داشته باشد.

حجت الاسلام ادیب یزدی با تاکید بر این که جهاد از زیباترین حرکت های مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود، گفت: گروه های جهادی که برای خدمت رسانی به محرومین، فعالیت های فرهنگی و عمرانی به گوشه و کنار کشور اعزام می شوند، در حقیقت سفیران کار و تلاش هستند که بدون هیچ گونه چشمداشتی و تنها برای رضای خداوند متعال فعالیت می کنند.

وی تصریح کرد: یکی از حرکت های عمیق در انقلاب اسلامی ایران، حرکت گروه های جهادی به مناطق محروم کشور است که در یک بازده زمانی افول کرده بود، اما خوشبختانه به لطف خدا بار دیگر این حرکت های خداپسندانه آغاز شده و به این وسیله مردم نسیم رحمت و نعمت جمهوری اسلامی را بار دیگر به برکت حضور گروه های جهادی در مناطق محروم احساس می کنند.

این کارشناس علوم دینی در پایان بیان کرد: بسیج سازندگی الگوی مناسبی برای همه به ویژه برای دستگاه های اجرایی در زمینه عمرانی، فرهنگی و اقتصادی است و اگر دیگران مانند بسیج در عرصه های مختلف کشور حضور پیدا کنند، کشور ما می تواند از بسیاری از مشکلات عبور کند و این مهم با کمک بسیج تاکنون اتفاق افتاده است.

انتهای پیام

کد N690761

وبگردی