آفتاب
فیاضی در گفت‌وگو با ایسنا:

اهانت به پیامبر (ص) نشان دهنده اضمحلال اندیشه صهیونیستی در دنیا است

اهانت به پیامبر (ص) نشان دهنده اضمحلال اندیشه صهیونیستی در دنیا است

یک نماینده مجلس گفت: اهانت به ساحت پیامبر(ص) نشان دهنده زبونی و اضمحلال اندیشه صهیونیستی در دنیا است و با این حرکت می‌خواهند فضایی برای خودشان ایجاد کنند.

عبدالوحید فیاضی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ضمن محکوم کردن اقدام نشریه فرانسوی در اهانت به ساحت پیامبر (ص) گفت: در دنیای امروز که آزادی بیان و اندیشه به عنوان شعار اصلی مدعیان حقوق بشر است متاسفانه در این شرایط از این شعارها استفاده سوء می‌شود و به مقدسات توهین می‌کنند.

وی افزود: خود این مدعیان گاه به خاطر برخی از مسائلی که به ادعای آن‌ها نقض حقوق بشر به حساب می‌آید ایران را محکوم می‌کنند، این درحالی است که در جامعه بزرگ مسلمانان دنیا، به پیامبر این امت بزرگ، آن هم با هزینه منابع صهیونیستی بی توجهی و توهین می‌شود.

این نماینده اصولگرای مجلس خاطرنشان کرد: متاسفانه صهیونیست‌ها در همه جای دنیا به فکر مقابله با اسلام هستند و از کشورهایی مثل فرانسه و از بنگاه‌های فرهنگی ضد فرهنگ آن‌ها بر علیه اسلام ، آیین نبوی و پیامبر استفاده می‌کنند. درواقع وقتی از مقابله با ملت مسلمان دنیا و مخصوصا در فلسطین و در ارتباط با ملت ایران عاجز شدند از حربه‌های مذبوحانه‌ای مانند توهین به پیامبر (ص) استفاده می‌کنند.

فیاضی اظهار کرد: اینها نشان‌دهنده زبونی و اضمحلال اندیشه صهیونیستی در دنیا است و دیگر اینکه آن ها با این حرکت می‌خواهند برای خودشان فضایی را ایجاد کنند که جلب توجه جهانی را به دنبال داشته باشد غافل از اینکه جواب عکس می‌دهد و قلب مسلمانان را جریحه‌دار می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه چهره پیامبر گرامی اسلام هیچ ‌گاه با این اقدامات مخدوش نمی‌شود اظهار کرد: آن‌ها در این فضا می‌خواهند کاری برای خودشان دست و پا کنند که خوشبختانه جواب عکس هم می‌دهد و با این حرکت‌ها مردم دنیا می‌فهمند تا آزادی در نگاه آن‌ها فقط یک شعار و تاکتیک است برای اینکه به هدف‌های خودشان برسند.

نماینده مردم نور در مجلس ادامه داد:‌ صهیونیست‌ها چه آزادی بیان و چه آزادی فکر و هر نوع آزادی‌های فردی و اجتماعی را برای هدف‌های خود مستمسک قرار می‌دهند و این درحالیست که هر مذهبی در دنیا برای خودش احترام خاصی دارد، چه اینکه در جمهوری اسلامی ایران نیز اقلیت‌های مذهبی از هیچ‌گونه محدودیتی برخوردار نیستند و حتی در مجلس از کرسی برخوردارند.

فیاضی در پایان اظهار کرد:‌ این مدعیان آزادی وقتی چنین حرکت‌هایی را انجام می‌دهند مردم به دروغ بزرگ آزادی‌خواهی و دموکراسی خواهی آن‌ها پی می‌برند.

انتهای پیام

کد N690701

وبگردی