آفتاب

تجمع گسترده فلسطینی‌ها در مسجد الاقصی برای حمایت از پیامبر اکرم(ص)

تجمع گسترده فلسطینی‌ها در مسجد الاقصی برای حمایت از پیامبر اکرم(ص)

هزاران تن از نمازگزاران فلسطینی در محکومیت بازنشر تصاویر موهن به پیامبر اکرم(ص) توسط هفته نامه طنز "شارلی ابدو" در محوطه مسجد الاقصی تجمع کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری فلسطین الیوم، هزاران نمازگزار فلسطینی در تجمعی که از سوی "حزب آزادی‌بخش" در محوطه مسجد الاقصی برگزار شد، حمایت خود از پیامبر اکرم(ص) را اعلام و بر لزوم ایستادگی در مقابل غرب که تصویر تحریف شده از اسلام ارائه می‌دهد، تاکید کردند.

شرکت‌کنندگان در این تظاهرات پرچم‌ها و پلاکارت‌هایی در محکومیت اهانت به ساحت پیامبر اکرم (ص) در دست داشتند.

شیخ عمر السکوانی، مدیر مسجد الاقصی با تاکید بر اینکه حمایت از پیامبر اکرم (ص) بر هر زن و مرد مسلمانی واجب است، گفت: حمایت حقیقی از پیامبر اکرم (ص) با احیای سنت ایشان و بازگشت به سبک زندگی وی تحقق می‌یابد. خداوند خود به تنهایی از پیامبر اکرم (ص) در مقابل اهانت‌ها محافظت می‌کند همانگونه که می‌بینیم پس از هتک حرمت روزنامه‌های فرانسوی، تعداد زیادی به اسلام گرویدند.

مدیر مسجد الاقصی افزود: روشن است که اهانت به پیامبر اکرم (ص) خبر از نزدیکی پیروزی می‌دهد و ما این مساله را از سیره ایشان آموخته‌ایم امیدواریم به اذن خدا این پیروزی بزرگ محقق شود.

70 هزار فلسطینی از نقاط مختلف سرزمین‌های اشغالی، غزه و کرانه باختری برای ادای نماز جمعه در مسجد الاقصی حضور داشتند و پس از نماز در صحن‌های این مسجد تجمع کردند.

انتهای پیام

کد N690450

وبگردی