آفتاب

پیرموذن: ظریف به چم و خم مذاکرات آگاه است/ باید حساب برخی از افراطیون را از اکثریت مجلس جدا کرد

پیرموذن: ظریف به چم و خم مذاکرات آگاه است/ باید حساب برخی از افراطیون را از اکثریت مجلس جدا کرد

ایرنا نوشت:

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین گفت: اقدامات ظریف و تیم او در مذاکرات با ظرافت تمام و در راستای تامین مافع ملی انجام می شود.

کمال الدین پیرموذن روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دکتر ظریف فرد کارکشته ای در امور دیپلماتیک است و از خم و چم مذاکره آگاه است و هر اقدام او با ظرافت و در راستای منافع کشور است و برخی افراطیون نباید به بهانه های واهی و در راستای منافع فردی وگروهی وی و مذاکرات را مورد هجمه قرار دهند.

وی با اشاره به پیاده روی دکتر ظریف و جان کری در مذاکرات اخیرژنو و برخی حاشیه سازی ها در این باره بیان کرد: این هیاهوها بی جهت است ، وزیر امور خارجه حتما در این اقدام خیر و سودی دیده است که به آن مبادرت کرده است.

پیرموذن افزود: اتفاقا این اقدام می تواند پیام گوناگونی برای جامعه جهانی و کشورهای همسایه ایران داشته و فضای مذاکرات را سازنده تر سازد ،این اقدام از نگاهی اقدامی سنجیده برای خنثی کردن برخی تحرکات و اقدامات رژیم صهیونیستی و برخی کشورها در به شکست کشاندن مذاکرات می باشد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: تعامل و مذاکرات عزت مدار مورد تایید و حمایت ملت ایران است و تاکنون تمام تحرکات و اقدامات وزیرامور خارجه و تیم مذاکره با 1+5در این راستا بوده است.

وی تاکید کرد که قاطبه نمایندگان یار ظریف هستند نه بار خاطر او و باید حساب برخی از افراطیون را از اکثریت نمایندگان مجلس جدا کرد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس به درگذشت پادشاه عربستان و افزایش قیمت نفت اشاره کرده و اظهار کرد: امید می رود این روند همچنان تداوم داشته و روند افزایش قیمت نفت روز به روز بیشتر شود.

 

45503

کد N689384

وبگردی