آفتاب
پیشنهاد بازی آخر هفته؛

تجربه حل معما با «اگ اوه»/ مارمولک اسیر را نجات دهید!

تجربه حل معما با «اگ اوه»/ مارمولک اسیر را نجات دهید!

بازی رایانه‌ای «اگ اوه» از تازه‌ترین بازی‌های ایرانی طراحی شده برای اجرا بر روی تلفن‌های همراه است که تاکنون با استقبال خوبی از سوی گیمرها مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، در میان بازی‌های پرطرفدار رایانه‌ای سبک بازی‌های ساده و پرهیجان مبایلی همواره طرفداران خاص خود را دارد. بازی‌هایی که به راحتی بر روی تلفن همراه نصب می‌شوند و بدون پیچیدگی خاصی می‌توان از آنها لذت برد.

تازه‌ترین نمونه‌ ایرانی از این دست بازی‌های رایانه‌ای بازی «اگ اوه» نام دارد که از محصولات شرکت آنو رسانه هنر است و کاربران می‌توانند با دانلود نسخه کم‌حجم‌ آن را بر روی تلفن همراه خود نصب کنند.

به گفته تیم سازنده بازی، سه روز پس از انتشار این بازی در بازار علاقه‌مندان فراوانی در داخل و خارج از کشور به آن جلب شده و اقدان به دانلود و نصب آن کرده‌اند. بازی موبایلی «اگ اوه» یک بازی بر اساس پازل‌های فیزیکی است که در آن بدون هیچ تبلیغاتی می‌توانید 60 معمای جالب را حل کنید و لذت ببرید.

تیم سازنده بازی در نظر دارد برای کسب رضایت مخاطبان، بازی موبایلی «اگ اوه» را در فواصل کوتاه به‌روز رسانی کند و طبیعتاً اگر شما هم از همراهان این بازی باشید پس از طی مراحل اولیه می‌توانید مطمئن باشید در آینده طراحان این بازه ایده‌ها و پیشنهادات تازه‌تری هم برای شما خواهند داشت.

داستان بازی «اگ اوه» روایتگر زندگی چهار مارمولک است که  سال‌ها پیش به دهکده ای رفتند در این داستان یکی از آنها اسیر هیولا شد و دیگر مارمولک‌ها برای این که از خورده شدن دوستشان جلوگیری کنند، مجبور بودند هر روز سه عدد تخم مرغ به هیولا بدهند، اما آنها در دزدیدن تخم مرغ‌ها مهارت کافی نداشته برای همین نیاز به کمک دارند؛ کاربران در این بازی می توانند به مارمولک اسیر کمک کنند.

علاقه‌مندان می توانند این بازی جذاب را از لینک موجود در سایت بازار دانلود و از آن لذت ببرند.

کد N689113

وبگردی