آفتاب
لاله افتخاری:

مدرنتیه از چالش‌های پیش روی زندگی اسلامی است

مدرنتیه از چالش‌های پیش روی زندگی اسلامی است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، مدرنتیه را یکی از مهمترین چالش های پیش روی سبک زندگی اسلامی عنوان و اظهار کرد: در زندگی غربی با وجود تکنولوژی پیشرفته هیچ گونه احساس خوشبختی وجود ندارد.

لاله افتخاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه گیلان، با بیان اینکه مجموعه رفتارها، کردارها و نقش های فردی اجتماعی سبک زندگی اسلامی را تشکیل می دهد اظهار کرد: سبک زندگی بال حقیقی تحقق پیشرفت و تمدن سازی نوین اسلامی است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری مولفه های بسیاری را برای سبک زندگی اسلامی عنوان نمودند گفت: با این مولفه ها می توانیم بر همه تحریم ها و تهدیدها غلبه کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه غرب به دنبال جایگزینی فرهنگ خود به جای فرهنگ اسلامی است، گفت: غرب فرهنگ خود را با شبکه‌های ماهواره‌ای تحمیل می‌کند که عامل بسیاری از فاصله‌ها در بین خانواده‌ها است.

وی زنان را از ستون های اصلی خانواده خواند و گفت: هجمه های فرهنگی غرب از طرفی محصولات و نیازهای مصرفی جامعه را به سمت مورد نظر خود سوق می دهند و از سوی دیگر، نسل جدید به خصوص بانوان ایرانی که سازندگان نسل فردا هستند را ترغیب به اموری چون کاهش جمعیت، نپذیرفتن مسئولیت های خانوادگی و تربیتی و ... می کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی چادر را پرچم افتخار و فرهیختگی و استقلال زن مسلمان ایرانی دانست و گفت: مدل های وارداتی به هویت زنان ما آسیب رسانده است.

افتخاری تبیین بهتر و بیشتر سبک زندگی اسلامی ایرانی از طریق رسانه ها به خصوص رسانه ملی برای مردم و جوانان را از ضرورت های لازم برشمرد.

انتهای پیام

کد N688995

وبگردی