آفتاب
دبیر کل جمعیت مستقل ایران اسلامی:

دولت از رسانه‌ها برای بیان دستاوردهای خوداستفاده بیشتری کند

دولت از رسانه‌ها برای بیان دستاوردهای خوداستفاده بیشتری کند

دبیر کل جمعیت مستقل ایران اسلامی با بیان این که برخی از گروه های سیاسی مواضع خود رابه نام مردم اعلام می‌کنند، گفت: دولت باید برای بیان دستاوردهای خود فعالیت رسانه‌ای بیشتری داشته باشد.

قدرت‌علی حشمتیان در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این‌که برخی از کارگزاران دولت در بیان دستاوردهای دولت کوتاهی داشته‌اند اظهار کرد:‌ آنها به موقع نقاط قوت دولت را بیان نکرده و به تبلیغات توجه کمی داشته و به آحاد جامعه هم بی توجه بوده‌اند، بنابراین فعالیت‌های دولت کمرنگ جلوه داده شده است.

وی همچنین با اشاره به هجمه‌های اخیر دولت در حوزه‌ی سیاست خارجی تصریح کرد: تیم مذاکره کننده هسته‌ای با قاطعیت و منطق مذاکرات را در پیش گرفته و از حمایت مردم ورهبری هم برخوردار است. وزیر امور خارجه نسبت به حوادث فرانسه موضع‌گیری خوبی داشته است.سخیف است که قدم زدن ظریف با کری را دیپلماسی ظریف تلقی کنیم. این مواضع، مواضع گروهای تندرویی است که حرف‌های خود را به نام مردم اعلام می‌کنند.

این فعال سیاسی در ادامه اظهارکرد : گروه تروریستی داعش بهانه را به عده‌ای داد تا آنها به نام آزادی به اسلام توهین کنند با این وجود درخواست اخراج سفیر فرانسه موضعی تند است. نباید به خاطر اقدام یک نشریه فرانسوی سفیران کشور را اخراج کرد، بلکه باید سفیر فرانسه را احضار کرد و اعتراض خود را به این اقدام موهن اعلام کرد.

به گفته‌ی وی انتقادات دولت و وزارت خارجه از سوی کسانی است که با بیان آن اعتقادات به دنبال کسب روزی خود بوده و و نمی‌خواهند درکشور آرامش برقرار شود . دولت به آن اندازه که این گروهها بیان می‌کنند در عملکرد خود ناموفق نبوده است.

حشمتیان همچنین با بیان این‌که دولت برای تحقق مطالبات مردم تلاش کرده، ولی تاکنون همه تلاش‌ها به نتیجه کامل نرسیده است گفت: سخنگوی دولت ، مشاوران رسانه‌ای دولت و رسانه‌های وابسته به دولت همه‌ی مسائل را بیان نمی‌کنند. دولت برای این که دستاوردهای خود را به جامعه معرفی کند باید ارتباط بیشتری با حامیان خود برقرار کند. اکنون مستقلین که از همان روز اول حامی رئیس جمهور بودند در دولت جایی ندارند در مقابل عده‌ای در دولت هستند که در مقابل تندروها سکوت کردند و که این سکوت به دولت لطمه می‌زند.

دبیر کل جمعیت مستقل ایران اسلامی خاطر نشان کرد: ما از دولت انتقاد سازنده می‌کنیم اما به دنبال کم جلوه دادن خدمات این دولت نیستیم تندروها نیز باید خدمات این دولت را با دولت نهم و دهم مقایسه کنند و ببیند که این دولت چه خدمات زیادی به مردم داده است.

وی در پایان افزود: دولت باید حل مشکلات اقتصادی از جمله بیکاری ومشکلات جوانان را در اولویت خود قرار دهد و به دنبال مقابله با مفاسد اقتصادی و معرفی مفسدان به مردم باشد.

انتهای پیام

کد N688852

وبگردی