آفتاب
یک نماینده اصولگرا:

وحشت رژیم صهیونیستی، دلیل هتک حرمت پیامبر(ص) است

وحشت رژیم صهیونیستی، دلیل هتک حرمت پیامبر(ص) است

یک عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس نهم گفت:‌ علت اقدامات ضد فرهنگی به ویژه هتک حرمت پیامبر اسلام ( ص) وحشتی است که به جان سران رژیمی صهیونیستی افتاده است.

عباس فلاحی باباجان در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایسنا گفت: حرکت‌های انقلابی و وحدت آفرین در کشورهای سوریه و یمن و بحرین و در کل جهان اسلام و حتی تغییر رویکرد ترکیه نسبت به داعش سران رژیم صهیونیستی را به وحشت انداخته است.

این عضو کمیسیون عمران مجلس، وحشت رژیم صهیونیستی از به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته‌ای را از دیگر دلایل هتک حرمت نشریات صهیونیستی و وابسته به آنها دانست و افزود: رژیم صهیونیستی از موفقیت ایران در مذاکرات هسته ای بیم دارد. به ویژه آنکه سران این رژیم نمی‌خواهند در حاشیه مذاکرات قرار گیرند همین عامل موجب شده است سردمداران یهودی صهیونیست به فکر هتک حرمت پیامبر اسلام (ص) بیافتند و این ایده پلید خود را به واسطه لابی صهیونیستی که در فرانسه و رسانه‌های جهان دارند پیاده کنند و در تیراژ بالا در سطح جهان منتشر کنند.

این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس، با طرح این پرسش که در چنین فضایی وظیفه‌ی حاکمان جهان اسلام چیست؟ گفت: گروهک تروریستی داعش در سوریه و عراق به لطف اتحاد و وحدت مردم این کشورها در آستانه نابودی قرار گرفته است همین مساله موجب شده است ته مانده‌های وحشی این گروهک تروریستی به تدریج دامن کشورهای حامی و پدید آورنده‌ی خود را گاز بگیرد.

وی ادامه داد: اما مسلمانان جهان و سران کشورهای اسلامی نباید سیره‌ی مهر و محبت رسول مکرم اسلام (ص) را در تحکیم وحدت داخلی و قاطعیت و سختی در برابر دشمنان را فراموش کنند؛ مسلمانان و حاکمان جهان اسلام باید نشان دهند اگر چه انسان‌های باعاطفه و مهربانی هستند ولی هرگز اجازه تضییع حقوق مسلمانان و کیان اسلامی خود را نمی‌دهند و در برابر تجاوزات نظامی و فرهنگی دشمنان قسم خورده اسلام تا پای جان مقاومت می‌کنند.

انتهای پیام

کد N688806

وبگردی