آفتاب

نتانیاهو تشکیلات خودگردان را مسئول عملیات ضدصهیونیستی در تل‌آویو دانست

نتانیاهو تشکیلات خودگردان را مسئول عملیات ضدصهیونیستی در تل‌آویو دانست

نتانیاهو تشکیلات خودگردان را مسئول حمله ضد صهیونیستی روز چهارشنبه در تل آویو دانست که 18 زخمی برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از روزنامه مصری الیوم السابع، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و وزیران دولتش رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین را مسئول حمله اخیر جوان فلسطینی به 18 صهیونیست در تل‌آویو دانستند.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی اعلام کرد، حمله اخیر جوان فلسطینی به اسرائیلی‌ها در تل‌آویو نتیجه سخنان و اقدامات تحریک آمیز محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین علیه یهودیان و دولت اسرائیل است.

وی مدعی شد: تروریسم تمام یهودیان پاریس، بروکسل و دیگر کشورها را هدف خود قرار داده است اما اسرائیل همواره با قدرت و قاطعیت تمام با تروریسم مقابله می‌کند.

از سوی دیگر آویگدور لیبرمن، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی ادعا کرد: هر کس که پشت این تجاوزها ایستاده همان کسی است که در عملیات رهط در جنوب اسرائیل و قدس دست دارد و تمام مقامات فلسطین از جمله محمود عباس و اسماعیل هنیه در این اقدامات دست دارند.

نفتالی بنت، وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی هم محمود عباس را مسئول این حملات دانست.

وی تصریح کرد: کسی که مسئول حمله دیروز است همان کسی است که هفته گذشته در تظاهرات مقابله با تروریسم در پاریس شرکت کرد و با ارسال کمک‌های مالی خود از کسانی که یهودیان را هدف خود قرار داده‌اند حمایت می‌کند.

بنت افزود که دولت وی همواره بر موضع خود علیه فلسطین ثابت قدم است و دارایی‌های آنها را تحویل نخواهد داد.

انتهای پیام

کد N688557

وبگردی