آفتاب
جوکار با اشاره به نامه مهم رهبر انقلاب:

حضرت آیت الله خامنه ای گفتمان جدیدی میان اسلام و جوانان جهان ایجاد کرد

حضرت آیت الله خامنه ای گفتمان جدیدی میان اسلام و جوانان جهان ایجاد کرد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، انتشار نامه از سوی رهبری انقلاب به مخاطبان خاص را در راستای ایجاد گفتمان جدید میان اسلام و جوانان جهان از طریق ایران خواند.

محمد صالح جوکار در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی، گفت: موج اسلام هراسی که اخیرا در کشورهای اروپایی به راه افتاده که تحت تاثیر سناریوی ساختگی فرانسه است موجب شد که رهبری انقلاب برای روشن کردن جوانان و حقیقت جویان جهان اقدام کنند.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این خلاء وجود داشت که در شرایط تهاجم سنگین غرب علیه اسلام، مراجع دینی ما موضع گیری کرده و به جوانان جهان پیام آرامش بخش داشته باشند و تبلیغات مسموم علیه اسلام را خنثی کنند.

وی با بیان اینکه پیش از این در سخنرانی شفاهی مقام معظم رهبری بارها بر این نکات تاکید کرده بودند، گفت: ارسال این پیام به صورت نامه و برای مخاطبان خاص موجب انگیزه بخشی به جوانان اروپایی خواهد شد و توجه آنها را جلب می کند.

جوکار گفت: جوانان اروپایی باید فارغ از سیاه نمایی های رسانه ها، واقعیت اسلام ناب را بیابند.

وی معرفی اسلام واقعی به جوانان جهان را وظیفه وزارت خارجه و وزارت ارشاد خواند و گفت: این دو وزارتخانه از طریق فضای مجازی باید گفتمانی را که مقام معظم رهبری میان جمهوری اسلامی و جوانان جهان ایجاد کرده است، پیگیری کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه هر جا که رهبری انقلاب احساس کنند غفلت صورت گرفته، خودشان شخصا وارد می شوند، گفت: جمهوری اسلامی ما به دنبال معرفی اسلام ناب در مقابل اسلام تکفیری هاست.

 

 

کد N688398

وبگردی