آفتاب
در پیام‌هایی جداگانه؛

هنیه و فرمانده کل قسام شهادت مبارزان حزب‌الله را به سیدحسن نصرالله تسلیت گفتند

هنیه و فرمانده کل قسام شهادت مبارزان حزب‌الله را به سیدحسن نصرالله تسلیت گفتند

معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" و فرمانده کل گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی این جنبش با ارسال نامه‌های جداگانه به سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان، شهادت رزمندگان این جنبش را به ایشان، رهبران حزب الله و خانواده‌های شهدا تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، اسماعیل هنیه، معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با ارسال نامه به سید حسن نصر الله شهادت رزمندگان حزب الله در جنایت اخیر ارتش صهیونیستی در منطقه قنیطره سوریه را تسلیت گفت.

هنیه در این نامه تاکید کرده است: دشمن صهیونیستی فکر می‌کند ترور رهبران و فرماندهان باعث شکسته شدن اراده امت و مقاومت روز افزون آن می‌شود، اما این سیاست شکست خورده است و ما بر پایبندی به حقوق و اصول امت تاکید می‌کنیم.

در همین راستا، محمد ضیف، فرمانده کل گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس نیز با ارسال نامه‌ای به دبیرکل حزب الله لبنان، "شهادت برادران مبارز (حزب اللهی) در منطقه قنیطره" را به سید حسن نصر الله و رهبران مقاومت تبریک و تسلیت گفت.

در نامه ضیف آمده است که «با کمال افتخار خبر شهادت مبارزان حزب الله در اراضی عربی سوریه عزیز را دریافت کردیم.»

فرمانده کل قسام همچنین تصریح کرده است که «این خون‌ها به منزله فریادی بلند و سیلی محکمی در گوش سازشکاران است و وظیفه گروه‌های مقاومت پویا و تسلیم ناپذیر در برابر پروژه صهیونیستی این است که در صف یکپارچه در برابر پروژه تسلیم و سازش در برابر دشمن صهیونیستی و حامیان آن بایستند.»

وی تاکید کرده است که «تمامی سلاح ها باید به سمت دشمن صهیونیستی نشانه روند و بیش از این اجازه تضعیف توان و اراده امت داده نشود.»

ضیف در پایان آورده است: «این خون‌ها فریادی بلند در مقابل سازشکارانی است که تحت عناوین مختلف فعالیت می‌کنند و ما تاکید می‌کنیم که دشمن واقعی امت همان رژیم صهیونیستی است.»

انتهای پیام

کد N688069

وبگردی