آفتاب
نماینده قم:

دشمن در زمینه فرهنگی سرمایه گذاری عجیبی را آغاز کرده است

دشمن در زمینه فرهنگی سرمایه گذاری عجیبی را آغاز کرده است

نماینده مردم قم در مجلس با بیان این که ناتوی فرهنگی روز به روز شدیدتر می شود، تاکید کرد: دشمن در زمینه مسائل فرهنگی هجمه و سرمایه گذاری عجیبی را آغاز کرده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه قم، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی چهارشنبه شب در نشست فعالان فرهنگی و سیاسی استان قم، با بیان این که دشمن برای به فساد کشاندن جوانان سرمایه گذاری عظیمی را صورت داده است، گفت: متاسفانه غربزدگی درجامعه در حال افزایش است و گسترش ناهنجاری های اخلاقی و اجتماعی را باید مؤیدی بر این مساله دانست.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جمع مردم قم در هفدهم دی ماه، اظهار داشت: ایشان تاکید کردند دشمنان تلاش دارند تمام ارزش های ما را تغییر دهند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، نقش انجمن های اسلامی را در مقابله با هجمه و توطئه های دشمنان بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: دشمن از انقلاب اسلامی ضربه ها خورده، به همین دلیل توان خود را در مقابله با این نظام و ارزش های والای آن بسیج کرده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان این که انقلاب اسلامی دست استکبار را کوتاه کرده است، گفت: امروز دشمن از حمله نظامی نا امید شده و دل به تهاجم فرهنگی بسته است که باید در این زمینه هوشیار باشیم.

آشتیانی با تاکید بر این که دشمن شناسی یک اصل مهم و مورد تاکید قرآن و آموزه های دینی است، گفت: امروز با دشمنان های مجهزی مواجه هستیم و اگر فرصت ها را از دست بدهیم و نقشه دشمن را به خوبی نشناسیم دچار خسران خواهیم شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود شهادت جمعی از نیروهای حزب الله و یکی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جنایت اخیر رژیم صهیونیستی را تسلیت گفت.

آشتیانی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای جنایت اخیر صهیونیست ها علیه نیروهای حزب الله، اظهار داشت: امروز جبهه ها و جغرافیای مقاومت گسترده شده است.

این نماینده مجلس در ادامه با محکوم کردن اهانت نشریه فرانسوی به مقام شامخ حضرت رسول الله(ص) این اقدام را نشانه حماقت غرب و عداوت دیرینه آنان با اسلام دانست.

آشتیانی در پایان با اشاره به تحولات منطقه، نقش جمهوری اسلامی ایران در مقابله با گروه های تندرو و افراطی همچون داعش را بسیار حائز اهمیت دانست و تاکید کرد: جمهوری اسلامی بدون هیچ گونه چشم‌داشتی در مقابل داعش و گروه‌های تکفیری و تروریستی ایستاد و بحمدلله امروز کمر داعش شکسته است.

انتهای پیام

کد N687883

وبگردی