آفتاب
جلیلی در جمع خبرنگاران:

مبارزه با صهیونیست‌ها افتخاری برای حزب‌الله است

مبارزه با صهیونیست‌ها افتخاری برای حزب‌الله است

آن چه امروز اهمیت دارد وحدت جهان اسلام و همبستگی شیعه و سنی است که توانست پیروزی‌های مقاومت را در جنگ‌های 8، 33، 32 و 51 روزه رقم زند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام مبارزه با صهیونیست‌ها را افتخاری برای حزب‌الله دانست و گفت: تداوم اقدامات تروریستی توسط رِژیم صهیونیستی باعث تقویت خط مقاومت است

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید جلیلی در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید جهاد مغنیه و سایر شهدای جبهه مقاومت که عصر چهارشنبه در دفتر حزب‌الله لبنان واقع در تهران برگزار شد، تداوم اقدامات تروریستی توسط رِژیم صهیونیستی را باعث تقویت خط مقاومت دانست و گفت:‌ شهادت این سربازان برای مقاومت یک افتخار است زیرا آن‌ها ضد استکبار و ضد رژیم صهیونیستی حرکت می‌کردند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: شهادت این سربازان یک ضربه سنگین بر همبستگی تروریست‌های تکفیری منطقه و صهیونیست‌ها بود.

وی مبارزه با صهیونیست‌ها را افتخاری برای حزب‌الله عنوان کرد و افزود: آن چه امروز اهمیت دارد وحدت جهان اسلام و همبستگی شیعه و سنی است که توانست پیروزی‌های مقاومت را در جنگ‌های 8، 33، 32 و 51 روزه رقم زند.

دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی در پایان تصریح کرد: تداوم این حرکت نیز به پیروزی‌های بیشتری برای حزب‌الله لبنان منجر خواهد شد.

کد N687572

وبگردی