آفتاب

مراسم بزرگداشت مجاهدینی که در سوریه به شهادت رسیدند برگزار شد

مراسم بزرگداشت مجاهدینی که در سوریه به شهادت رسیدند برگزار شد

مراسم بزرگداشت مجاهدینی که در سوریه به شهادت رسیده اند عصر امروز با حضور مسئولان داخلی و خارجی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خارجی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مراسم بزرگداشت شهدای حزب الله در سوریه عصر امروز(چهارشنبه) با حضور مقام‌های خارجی و داخلی از جمله ابوشریف نماینده جهاد اسلامی، سفیر سوریه در ایران نماینده مجلس اعلای اسلامی عراق در ایران حجت الاسلام و المسلمین دعایی، مدیر مسئول روزنامه اطلاعات، حسین اشکانی معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد، هاشمی وزیر بهداشت، دانش جعفری وزیر سابق اقتصاد و ایازی معاون سابق شهرداری وزیر دفاع خالد قدومی نماینده حماس در ایران و محسن رفیق دوست وزیر سابق سپاه، از جمله افرادی بودند که در این مراسم حضور داشتند.

به گزارش ایسنا، در حاشیه این مراسم هاشمی وزیر بهداشت در جمع خبرنگاران حاضر شد و ضمن تبریک و عرض تسلیت به مناسبت شهادت مجاهدینی که در سوریه به شهادت رسیدند گفت: برای گرفته شدن انتقام خون این شهدا از سوی خداوند امیدوار هستیم زیرا او منتقم واقعی است.

وی ادامه داد: شهادت این افراد اولین و آخرین شهادت ها نیست که ملت ما شاهد آن بوده است بلکه انقلابی که در آستانه سالگرد آن هستیم گواه این ماجرا است.

وزیر بهداشت با بیان اینکه راهی که امام نشان دادند همچنان پرفروغ خواهد بود گفت: ما در آن مسیر پیش می‌رویم و قطعا ددمنشی‌های همه ظالمان از جمله اسرائیل راه به جایی نمی‌برد وانقلاب اسلامی در همه مسیرهای تعیین شده به پیش می‌رود.

هاشمی تاکید کرد: شهادت این مجاهدین در سوریه نمونه دیگری از ددمنشی‌های رژیم صهیونیستی است ولی ما مطمئن هستیم که خون شهدای ما باعث رشد و عظمت اسلام خواهد شد.

انتهای پیام

کد N687500

وبگردی