آفتاب
سردار احمدی مقدم در جمع خبرنگاران:

تروریست‌های النصره اطلاعات می‌دهند؛ اسرائیلی‌ها موشک می‌زنند

تروریست‌های النصره اطلاعات می‌دهند؛ اسرائیلی‌ها موشک می‌زنند

فرمانده ناجا با بیان اینکه اسرائیل در جولان همزمان با تروریست‌های النصره و سربازان اسرائیلی مبارزه می‌کند، گفت: اطلاعات را النصره می‌دهد و موشک را آنها شلیک می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار اسماعیل احمدی مقدم عصر امروز در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید جهاد مغنیه و رزمندگان حزب الله که در دفتر نمایندگی حزب الله در تهران برگزار شد با ارزیابی اهداف صهیونیست‌ها از حملات اخیر، گفت: رژیم صهیونیستی از سال ۱۹۸۲ که به لبنان حمله کرد و فکر می کرد بقایای مقاومت فلسطین را نابود می کند و به دریا می ریزد، دست به اقدامات تروریستی زد اما همه این اقدامات منجر به تولد حزب الله شد و در همه عملیات ها خلاف تصورشان نتیجه گرفتند.

وی افزود: در طی ۲ تا ۳ سال اخیر نیز به اسم حمایت از آزادی و دموکراسی، تروریست های تکفیری را در منطقه تسلیح کرده اند؛ امروز جبهه تکفیری، اسرائیل، پشتیبانان غربی و دولت های مرتجع منطقه در یک جبهه علیه مقاومت اسلامی قرار گرفته اند و مقاومت اسلامی در جولان همزمان با تروریست‌های النصره و سربازان اسرائیلی مبارزه می کنند؛ اطلاعات را النصره می دهد و موشک ها را آنها شلیک می کنند و هدف اصلی نیز تضعیف مقاومت اسلامی است.

دولت پاکستان برای کنترل مرزها ناتوان است/ تا پایان سال آینده مرزهای سیستان به وضعیت مطلوبی می‌رسد

سردار احمدی‌مقدم در ادامه در پاسخ به پرسشی در خصوص وضعیت امنیتی سیستان و بلوچستان با ابراز رضایت از وضعیت این استان، گفت: گروهکی که در طی دو تا سه سال اخیر بیش از ۲۰ مورد ترور طراحی و اجرا کرده بود، توسط نیروهای امنیتی و انتظامی دستگیر شدند که این نشان از موثر بودن تلاش ها برای برقراری امنیت است.

فرمانده ناجا افزود: سرویس های بیگانه در آن سوی مرز و در پاکستان حضور دارند و دولت پاکستان نیز می‌گوید که قادر به کنترل آنها نیست؛ بنابراین ما مرزبان هر دو طرف مرز هستیم.

وی تصریح کرد: زمانی تحرکات تروریستی آنها در دارزین کرمان بود و امروز که به مرزهای شرقی رسیده است، نشان می دهد که تلاش ها برای عقب زدن آنها موثر بوده است.

سردار احمدی‌مقدم خاطر نشان کرد: تا پایان سال آینده مرزهای سیستان و بلوچستان به وضعیت مطلوبی می‌رسد و در حال حاضر نیز برنامه هایی مانند راه سازی توسط سپاه و ناجا با قدرت ادامه دارد.

فرمانده ناجا در پاسخ به پرسشی درباره بودجه مرزبانی و انسداد مرزها، گفت: اعتبارات مرزی فقط برای استقرار در مرز نیست و مربوط به تجهیزات الکترونیکی و نظامی و امکانات رفاهی مانند آب و برق نیز هست که باید در طی دو تا سه برنامه بهبود یابد.

سردار احمدی‌مقدم همچنین درباره آخرین خبرها از پیگیری پرونده اسیدپاشی های اصفهان، تصریح کرد: خبر جدیدی در این رابطه نداریم.

 

 

کد N687495

وبگردی