آفتاب
رفیق‌دوست در جمع خبرنگاران:

شمارش معکوس برای نابودی اسرائیل آغاز شده است

شمارش معکوس برای نابودی اسرائیل آغاز شده است

با نگاهی به جنگ 22 روزه و ذلت اسرائیل در مقابل غزه قطعا باید گفت شمارش معکوس برای نابودی اسرائیل آغاز و زنگ آن نواخته شده است.

وزیر سابق سپاه با حضور در جمع خبرنگاران در مراسم پاسداشت شهدای حزب‌الله و دفتر جنبش حزب‌الله لبنان در تهران تاکید کرد: با نگاهی به جنگ 22 روزه و ذلت اسرائیل در مقابل غزه قطعا باید گفت شمارش معکوس برای نابودی اسرائیل آغاز و زنگ آن نواخته شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن رفیق‌دوست در حاشیه مراسم بزرگداشت شهدای سپاه و حزب‌الله لبنان که چندی پیش در سوریه به شهادت رسیدند، بیان داشت: اسرائیل به آن معنایی که دولت‌های عربی از آن می‌ترسیدند دیگر وجود خارجی ندارد و فایده این اقدامات رژیم صهیونیستی این است که پای ما را به منطقه باز خواهد کرد.

وزیر سابق سپاه ادامه داد: ما آرزو می‌کنیم که برای آزادی قدس شریف در صف اول رزمندگان آزادکننده باشیم. چرا که این بار خون شهدای سپاه با خون شهدای حزب الله لبنان ادغام شده و بنده زمان دوری برای نابودی اسرائیل نمی‌بینم و شمارش معکوس برای آن آغاز شده است.

وی با اشاره به سخنان حضرت امام خمینی بیان داشت: امام خمینی در سال 1342 سه مطلب را بازگو کردند اول انقلاب اسلامی در ایران دوم بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی و منطقه و سوم جهانی شدن اسلام بود که باید بگوییم ما هم اکنون در مرحله سوم قرار داریم چرا که ایران مستقل و اسلامی شد، همه کشورهای اسلامی بیدار شدند و امروز می‌بینیم که مردم در قلب آمریکا برای ‌آزادی در حال مبارزه‌اند لذا آینده به سود مستضعفین و مسلمین است و اولین جایی هم که نابود خواهد شد٬ اسرائیل است.

کد N687391

وبگردی