آفتاب
/این خبر در حال تکمیل است/

نوبخت: درباره عیدی کارکنان دولت هنوز تصمیم‌گیری نشده است

نوبخت: درباره عیدی کارکنان دولت هنوز تصمیم‌گیری نشده است

سخنگوی دولت ضمن تشریح مصوبات جلسه هیات دولت، اظهار کرد که در مورد عیدی کارکنان دولت هنوز تصمیم‌گیری نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمدباقر نوبخت پس از اتمام جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران به بیان مهم‌ترین مصوبه‌های جلسه امروز (چهارشنبه)هیات دولت پرداخت و اظهار کرد: در یک بخش برای توسعه استان هرمزگان و بررسی آخرین وضعیت پیشرفت طرح‌های عمرانی و همچنین تعهداتی که در سفر آقای روحانی به این استان صورت گرفته مواردی مطرح شد و استاندار محترم این استان همراه با مسئولان برنامه‌ریزی گزارشی از توسعه استان هرمزگان ارائه کردند و مقرر شد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی نسبت به تخصیص صددرصد اعتبارات برای تکمیل طرح‌های عمرانی این استان اقدام انجام دهد.

سخنگوی دولت افزود: همچنین در مواردی که برای توسعه استان نیاز به زمان بود مقرر شد که بتوانیم این موضوع را در برنامه ششم توسعه بگنجانیم.

نوبخت همچنین ادامه داد: در بخش دیگر جلسه امروز مصوبات مالی مورد توجه قرار گرفت و ابتدا برای اینکه از صنعت مرغداری کشور حمایت انجام شود هزار و 440 میلیارد ریال برای خرید مرغ اعتبار در نظر گرفته شد تا وزارت کار و تعاون بتواند تا پایان سال 20 هزار تن مرغ بین خانوارهایی که مشمول حمایت غذایی هستند در مرحله سوم و چهارم توزیع کنند.

وی اظهار کرد: همچنین در این جلسه برای آمادگی استان‌های کشور در برابر حوادث غیرمترقبه و کمک‌رسانی بهنگام به مردم 465 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شد که بین استان‌ها توزیع شود. ضمن اینکه برای بیمه حوادث اماکن مسکونی مددجویان کمیته امداد 60 میلیارد ریال به تصویب رسید.

سخنگوی دولت ادامه داد: برای این‌که خط لوله آبرسانی بندرعباس از میناب 30 میلیارد ریال در اختیار استانداری این استان قرار بگیرد. همچنین برای جبران خسارات ناشی از سیل در گذشته برای استان سمنان مقرر شد 84 میلیارد و 500 میلیون ریال به صورت بلاعوض و دو هزار و 250 میلیارد ریال به صورت تسهیلات ارزان قیمت با سود و کارمزد چهار درصد و تعهد تضمینی که از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی صورت می‌گیرد بین افراد خسارت دیده در این استان توزیع شود.

نوبخت گفت: همچنین مقرر شد 40 میلیارد ریال برای مبارزه با آفات محصولات خرما به شهرستان بم اختصاص داده شود و برای اجرای طرح‌های تامین آب کشاورزی و شرب 100 میلیارد ریال به استان گلستان تخصیص داده شود و در اختیار استانداری این استان قرار بگیرد.

سخنگوی دولت در قالب پاسخ به سوال خبرنگاری درباره مشخص شدن عیدی کارکنان دولت گفت: هنوز در این باره تصمیم‌گیری نشده و مراحل تصمیم‌سازی در این راستا در حال انجام است.

ادامه دارد...

کد N686851

وبگردی