آفتاب

بیانیه سازمان اوقاف در محکومیت اهانت به پیامبر اعظم(ص)

بیانیه سازمان اوقاف در محکومیت اهانت به پیامبر اعظم(ص)

سازمان اوقاف و امور خیریه با صدور بیانیه‌ای، اقدام موهن نشریه فرانسوی شارلی ابدو در اهانت به پیامبر اعظم(ص) را محکوم کرد.

سازمان اوقاف و امور خیریه با صدور بیانیه‌ای، اقدام موهن نشریه فرانسوی شارلی ابدو در اهانت به پیامبر اعظم(ص) را محکوم کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در بیانیه این سازمان آمده است:

«بار دیگر قلم به دستان مزدور استکبار جهانی و دشمنان کینه‌توز اسلام با اهانت به پیامبر اعظم(ص)، حضرت محمد مصطفی(صلی الله علیه و آله) قلوب میلیون‌ها مسلمان آزاده را در اقصی نقاط دنیا جریحه دار کرد. عجبا که بهانه این هتاکی مجدد به ساحت پیامبر اعظم(ص) اقدامات تروریستی همان تکفیری‌های خشک مغزی است که طی چند سال گذشته با پشتیبانی و حمایت کامل دولت‌های غربی تحت عنوان مبارزان آزادیخواه بر بخشی از بلاد مسلمین مسلط شده و شروع به قتل و غارت مردم و ویران نمودن سرزمین‌های آنان کرده‌اند. اما امروز تهدید این تروریست‌های بی اصل و ریشه، دامن ولی نعمتان غربی‌شان را نیز گرفته است.

از شوخی‌های تلخ روزگار آن است که در سرزمینی که هرگونه تحقیق درخصوص افسانه خیالی هولوکاست -که مسبب اشغال سرزمین فلسطین و قبله نخست مسلمین توسط صهیونیست‌های جهانخوار شد- از سوی حاکمان آن ممنوع بوده و متخلفان از این قانون به اشد مجازات محکوم می‌شوند اما از هتاکان به ساحت پیامبران الهی(ع) و در راس آنها پیامبر اعظم(ص) تحت عنوان دفاع از آزادی بیان، حمایت می‌شود.

پس از روشن شدن چهره کریه تکفیری‌ها و وابستگی آنها به قدرت‌های استکباری و شکست این پروژه ضداسلامی، دولت‌های غربی با هتاکی به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) سعی دارند بار دیگر موج جدید اسلام هراسی در دنیا به راه بیندازند، غافل از اینکه توهین به پیامبر اعظم(ص) همانند پاشیدن خاک به خورشید است که در نهایت چشم برپا کنندگان این فتنه را کور خواهد کرد و علاوه بر رسوایی بیشتر مستکبران، همچون گذشته موجب اتحاد و همبستگی بیشتر مسلمین و ریشه کن شدن جریانات تکفیری خواهد شد.»

انتهای پیام

کد N686324

وبگردی