آفتاب
سرلشگر جعفری در مراسم تشییع سردار الله‌دادی:

راه شهیدان تا آزادی قدس و نابودی دشمنان ادامه دارد

راه شهیدان تا آزادی قدس و نابودی دشمنان ادامه دارد

آنچه که باید به عنوان پیام به همه دشمنان و دوستان بگوییم و منتقل کنیم این است که راه این شهیدان توقف‌بردار نیست و این مسیر تا آزادی قدس عزیز و نابودی دشمنان ادامه خواهد داشت.

فرمانده کل سپاه بیان کرد: ما پاسداران باید بدانیم سرانجام ما شهادت است و خوشا به حال این شهیدان از جمله سردار تقوی، سردار الله‌دادی و همه شهیدان پاسدار، بسیجی ایرانی و غیر ایرانی که در این مقطع حساس با گذشتن ازجانشان به تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل کمک می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا٬ سرلشگر محمدعلی جعفری درمراسم تشییع پیکر سردار الله‌دادی گفت: این شهدای گرانقدر شهید الله‌دادی و شهید مغنیه و همرزم آنها در راه و مسیر آرمان‌های انقلاب به شهادت رسیدند. ما نیز باید تلاش کنیم که در راه این شهدا باشیم.

وی ادامه داد: این شهدا برای امنیت مرزهای اسلامی و دولت کشور دوست و برادر سوریه به شهادت رسیده‌اند که این ترکیب شهادت٬ نشان از نزدیکی امت اسلامی و محقق شدن بخش عمده‌ای از اهداف انقلاب است.

فرمانده کل سپاه افزود: این ترکیب نویدبخش پیروزی و آزادسازی قدس عزیز و محقق شدن وعده‌های امام راحل نیز می‌باشد.

جعفری گفت: امیدوارم به وعده‌های الهی که قرآن، خداوند و امام راحل داده است٬ همه ما برسیم.

فرمانده کل سپاه درباره شهید الله‌دادی گفت: ایشان همیشه به دنبال شهادت بود و تمام عمر خود را در سپاه و به خدمت و حراست از انقلاب گذاشت و در سال‌های آخر جنگ به عنوان فرمانده تیپ ۴۱ ثارالله و بعد از جنگ فرمانده سپاه الغدیر و سپاه استانی یزد شد و همیشه برای تحقق اهداف و برقراری امنیت و دفاع از کشور و عزت ایران و اسلام تلاش می‌کرد.

فرمانده کل سپاه اضافه کرد: در اواخر خدمت به جای آنکه به دنبال بازنشستگی باشد٬ به دنبال راهی برای پیدا کردن شهادت بود و پیشنهادی که سپاه قدس به وی داد که در سوریه و لبنان حضور داشته باشد را با اشتیاق پذیرفت. این شهید بزرگوار اخلاق و روحیات مثال‌زدنی داشت که باید الگوی همه ما پاسداران باشد.

جعفری بیان کرد: ما پاسداران باید بدانیم سرانجام ما شهادت است و خوشا به حال این شهیدان از جمله سردار تقوی، سردار الله‌دادی و همه شهیدان پاسدار، بسیجی ایرانی و غیر ایرانی که در این مقطع حساس با گذشتن از جانشان به تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل کمک می‌کنند.

وی گفت: آنچه که باید به عنوان پیام به همه دشمنان و دوستان بگوییم و منتقل کنیم این است که راه این شهیدان توقف‌بردار نیست و این مسیر تا آزادی قدس عزیز و نابودی دشمنان ادامه خواهد داشت.

جعفری تصریح کرد: سردار الله‌وردی برای شهادت هجرت کرد و خداوند متعال نیز عنایت شهادت را به وی عطا کرد. شهیدان جایگاه والایی دارند چون بی‌ادعا و صادق هستند و خدای متعال نیز شهادت را به آن‌ها عنایت می‌کند.

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: ما باید از اینگونه شهادت‌ها درس بگیریم و لحظه‌ای در این مسیر پر خطر که در آن احتیاج به جهاد و شهادت است٬ کوتاهی نکنیم و متناسب با توانمندی و استعدادمان در عرصه خدمت جهادگونه مسیر شهادت را بپیماییم.

فرمانده کل سپاه گفت: امروز به برکت خون این شهیدان است که امنیت در نظام اسلامی ایران با بهترین کیفیت برقرار است و مرز‌ها به برکت خون این شهدا امنیت کامل دارند.

جعفری بیان کرد: امروز ما مشاهده می‌کنیم که انقلاب اسلامی خارج از مرز‌ها به سرعت در حال پیشروی و هرروز در حال فتح سنگر‌ها هستیم و انشاالله خدای متعال توفیق بدهد همه ما در این مسیر و خط مقدم انقلاب حرکت کنیم و از خداوند متعال آرزو می‌کنم که عاقبت ما بخیر و شهادت ختم کند.

وی در پایان گفت: دوباره شهادت این شهدای عزیز که در کنار حزب‌الله ما در لبنان و سوریه به شهادت رسیده‌اند به محضر ولی‌عصر و ولایت تبریک و تسلیت می‌گویم.

کد N686247

وبگردی