آفتاب

پژمان‌فر: پیروان ادیان ابراهیمی اجازه هتک حرمت به ادیان دیگر را ندهند

پژمان‌فر: پیروان ادیان ابراهیمی اجازه هتک حرمت به ادیان دیگر را ندهند

یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت که اگر پیروان ادیان ابراهیمی اجازه دهند فضای ناسالم در هتک حرمت به ادیان ادامه داشته باشد دامن‌گیر آنها هم خواهد شد.

حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: در تاریخ بشریت کسانی که ادیان را تشریع کردند و به عنوان پیامبران آمدند و در مسیر آنها همه کسانی که پیرو آن آیین بودند به صورت مسالمت‌آمیز در کنار بشریت قرار گرفتند هر کدام موید جریان قبلی بودند و به همین دلیل ما همه اینها را ادیان ابراهیمی می‌نامیم یعنی اینها در مسیر حرکت ابراهیم (ع) است.

وی با بیان اینکه مشترکات فراوانی در بین ادیان ابراهیمی وجود دارد، افزود: طبیعتا جریانی که امروز در دنیا شیطنت می‌کند به هیچ کدام از این ادیان اعتقادی ندارد و قصدش این است که با ایجاد اختلاف بین ادیان به مقاصد خود یعنی از بین بردن همه ادیان کمک کند.

نماینده مردم مشهد در مجلس ادامه داد: لازمه این شرایط این است که کسانی که بیشتر متوجه این اتهام هستند تبری جدی بجویند.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز جریان مسیحیت، یهودیت و همه کسانی که در مسیر ادیان ابراهیمی هستند ضروری است به صورت جدی وارد شوند زیرا اگر این اتهامات را بپذیرند و اجازه دهند این فضای ناسالم در اتهام زدن و هتک حرمت به ادیان اتفاق بیفتد قطعا دامن‌گیر خود آنها هم خواهد شد.

انتهای پیام

کد N686157

وبگردی