آفتاب

قره‌شیخلو درگذشت یکی از چهره‌های ماندگار قرآنی کشور را تسلیت گفت

قره‌شیخلو درگذشت یکی از چهره‌های ماندگار قرآنی کشور را تسلیت گفت

رئیس سازمان دارالقرآن‌الکریم با انتشار پیامی، درگذشت مرحوم استاد «حسن‌زاده»» یکی از چهره‌های ماندگار قرآنی کشور را تسلیت گفت.

به گزارش گروه دریافت خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، متن پیام تسلیت مهدی قره شیخلو به شرح زیر است:

«خبر درگذشت یکی از خادمان و چهرهای ماندگارعرصه آموزش قرآن کریم، مرحوم آقای «محمدکاظم حسن زاده» سبب تألم و تأثر اینجانب و تمامی همکارانم در سازمان دارالقرآن‌الکریم گردید.

سازمان دارالقرآن‌الکریم، تکریم اهالی خدمتگزار قرآن را در زمان حیاتشان وظیفه خود قلمداد کرده و مفتخر است که در هفتمین دوره «تکریم چهره‌های قرآنی» این وظیفه را در حد بضاعت خویش در مورد این استاد مرحوم نیز به جای آورد؛ چرا که امام صادق علیه‌السلام فرمودند: «همانا اهل قرآن در بلندترین درجات آدمیان هستند به جز پیامبران و مرسلین، پس حقوق اهل قرآن را اندک و کم نشمارید زیرا برای ایشان از طرف خدای عزیز جبار مقامی بلند است».

این استاد گرانقدر در طول عمر با برکت در کرسی تدریس با تربیت شاگردان مبرز، منشأ خدمات بسیاری به جامعه قرآنی کشور بود و به همین خاطر نام و یاد ایشان همواره درخشان و ماندگار خواهد ماند.

اینک که این خادم پرتلاش قرآن کریم از میان ما رفته است ضمن درخواست علو درجات ایشان، از خداوند رحیم می‌خواهم تا این معلم قرآن را که به فرموده پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله حتی ماهیان دریا برای آنها استغفار می‌کنند از شفاعت قرآن بهره‌مند و او را بر سر سفره پیام‌آور قرآن و رسول مهربانی‌ها متنعم کند.

اینجانب ضمن تسلیت به خانواده محترم حسن‌زاده، شاگردان و ارادتمندان ایشان از درگاه خداوند متعال برای آنها صبر جزیل و اجر جمیل خواستارم.»

انتهای پیام

کد N685676

وبگردی