آفتاب

اعلام همبستگی شخصیت‌های لبنانی با مقاومت پس از حملات اخیر صهیونیست‌ها

اعلام همبستگی شخصیت‌های لبنانی با مقاومت پس از حملات اخیر صهیونیست‌ها

به دنبال حمله اخیر رژیم صهیونیستی به جولان سوریه و شهادت چند عضو حزب الله لبنان، شخصسیت‌ها و مسئولان سیاسی این کشور ضمن محکوم کردن حمله، این اقدام صهیونیست‌ها را باعث راسخ‌تر شدن عزم مقاومت در برابر صهیونیست‌ها دانستند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت اینترنتی النشره، میشل عون، رئیس فراکسیون اصلاح و تغییر لبنان در صفحه خود در پایگاه اجتماعی توییتر به رهبران حزب‌الله لبنان و خانواده‌های شهدا به مناسبت شهادت چند تن از اعضای این حزب در حمله اخیر رژیم صهیونیستی تسلیت گفته و تاکید کرد: ما نیازی به جنایت قنیطره نداشتیم تا برخورد و رفتارهای تروریستی اسرائیل را کشف کنیم. اسرائیل در طول تاریخ دست به کشتار، اقدامات تروریستی و هتک حرمت مقدسات زده است.

میشل سلیمان، رئیس‌جمهور سابق لبنان نیز حمله رژیم صهیونیستی به منطقه «قنیطره» در جولان سوریه را محکوم و بر لزوم تکیه بر یک استراتژی واحد برای استفاده از توانایی‌های مقاومت در حمایت از ارتش برای مقابله با هرگونه حمله احتمالی اسرائیل به لبنان تاکید کرد.

اسعد حردان، رئیس حزب سوشیالیست ملی سوریه نیز گفت: باب جنگ میان‌محور مقاومت و اسرائیل باز است و عملیات اسرائیل و حمایت آشکار از گروه‌های تروریستی نشان‌دهنده نگرانی و دستپاچگی اسرائیل از افزایش قدرت مقاومت است.

محمد زهیر حمدی، دبیرکل جریان مردمی تونس نیز به رهبران حزب‌الله تسلیت گفته و تاکید کرد: شهادت اعضای حزب‌الله عزم و اراده مبارزان مقاومت را برای از بین بردن دشمن و مزدوران آن بیشتر می‌کند.

انتهای پیام

کد N684680

وبگردی