آفتاب

یک نماینده مجلس: مردم در انتخابات آتی از مستقلان حمایت می‌کنند

یک نماینده مجلس: مردم در انتخابات آتی از مستقلان حمایت می‌کنند

نماینده مردم لنجان در مجلس معتقد است که مردم از دو جریان سیاسی و اصلی کشور خسته‌اند و خواهان حضور افراد مستقل و دلسوز واقعی در انتخابات سال آینده مجلس برای حل مشکلات اقتصادی - اجتماعی و فرهنگی‌شان هستند.

مجید منصوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه دو جریان اصولگرایان و اصلاح طلبان از هم‌اکنون برای پیروزی در انتخابات تلاش می‌کنند اظهار داشت که مردم به دلیل عملکرد غیرقابل دفاع اصولگرایان و اصلاح طلبان از آنها خسته‌اند.

وی ادامه داد: مردم خواهان رفع بیکاری، تورم،‌ اعتیاد و برقراری آرامش در جامعه‌اند. اگر طی سال‌های گذشته نیز به دو جریان بزرگ کشور تمایل نشان داده‌اند، صرفا برای حل چالش‌هایی بوده که امروز به معضل بزرگ کشور مبدل شده است. مردم خسته از عملکرد گذشته خواهان مدیرانی هستند که به وضعیت نامناسب اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور تکانی اساسی بدهند و اگر چنین افرادی در مصدر امور قرار نگیرند ناامید خواهند شد.

وی با اشاره به برگزاری همایش اصلاح‌طلبان و اصولگرایان گفت: مردم علاقه‌ای به همایش‌های این دو جریان سیاسی ندارند. مردم علاقه‌مند به برگزاری همایش‌های اقتصادی برای یافتن راه‌حل‌هایی جهت برون رفت مشکلات عدیده اقتصادی و اجتماعی هستند.

منصوری در پیش‌بینی از رقابت‌های انتخاباتی مجلس دهم گفت: بنده معتقدم افراد مستقلی که به فکر مردم هستند در رقابت‌های مجلس دهم جایگاه مناسب‌تری دارند؛ چرا که مردم از تحرکات و اقداماتی که جهت پیروزی رقابت‌های انتخاباتی طی سال‌های گذشته از اصولگرایان و اصلاح طلبان دیده‌اند اما توفیق چندانی در تحقق شعارها از آنان مشاهده نکردند؛ بنابراین خسته از عملکرد این دو جریان خواهان افراد مستقلی هستند که مشکلات سیاسی،‌ اقتصادی و اجتماعی‌شان را حل کنند.

این نماینده مجلس یادآور شد: البته نباید فراموش کرد که جریان حزبی و تشکیلات سیاسی در ایران هیچ‌گاه جایگاه مناسبی نداشته است و اگر چهره‌های سیاسی متعلق به جریان‌های سیاسی در سال‌های گذشته توانستند بر سایر رقبا پیروز شوند صرفاً‌ حرکتی فردی و سلیقه ای بوده است نه اقدامی تشکیلاتی با زیربنای فکری مناسب.

نماینده مردم لنجان پیش‌بینی کرد: با این توضیحات بنده معتقدم در انتخابات مجلس دهم تمایل و حمایت مردم به سمت افراد مستقل خواهد بود.

انتهای پیام

کد N684295

وبگردی