آفتاب

نوری مالکی: شهادت اعضای حزب‌الله سرآغاز فروپاشی اسرائیل است

نوری مالکی: شهادت اعضای حزب‌الله سرآغاز فروپاشی اسرائیل است

معاون رئیس‌جمهوری عراق شهادت چند تن از اعضای حزب‌الله لبنان در حمله هوایی رژیم صهیونیستی را دلیلی بر شکست این رژیم و آغاز فروپاشی آن دانست و گفت: با شهادت این افراد صدها تن دیگر مانند آنان متولد خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه خبری «ایلاف»، نوری مالکی، معاون ریاست‌جمهوری عراق و دبیرکل حزب دعوت اسلامی در پیامی به سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: به مردم لبنان و گروه‌های مقاومت اسلامی لبنان قلبا شهادت چند ستاره از مردان مقاومت اسلامی لبنان را تسلیت می‌گویم.

مالکی در بیانیه‌ای مطبوعاتی نیز اعلام کرد: شهادت این گروه از مردان مقاومت اسلامی برای آنان پیروزی بزرگ و رستگاری عظیم و برای مردم لبنان و هر انسان شرافتمندی، مایه افتخار است. زندگی و شهادت این افراد حماسه‌ای الهام‌بخش برای جوانان و ترسیم‌کننده افقی روشن برای همه ماست.

معاون ریاست‌جمهوری عراق تاکید کرد: صهیونیسم جنایتکار و خونخوار باید بداند که خون پاک این شهیدان از جمله جهاد عماد مغنیه به زودی صدها جوان مثل او را به بار خواهد آورد. توان مقاومت در برابر ظلم، فساد و سرکشی تا بازپس‌گیری حقوق سلب شده چند برابر خواهد شد.

وی با تسلیت شهادت این جوانان به سیدحسن نصرالله، مردم لبنان، خانواده‌های آنان و جوانان حزب‌الله گفت: این مردان بزرگ در راه دفاع از مظلومان، سرکوب ظلم و استکبار و آزادی سرزمین خود جانشان را فدا کردند که این فداکاری ارزش بسیار بالایی دارد که همه انسان‌ها در برابر آن سرخم می‌کنند.

انتهای پیام

کد N684214

وبگردی