آفتاب
/من محمد (ص) را دوست دارم/

گزارش ایسنا از تجمع اعتراضی در محکومیت اهانت به پیامبر(ص)مقابل سفارت فرانسه

گزارش ایسنا از تجمع اعتراضی در محکومیت اهانت به پیامبر(ص)مقابل سفارت فرانسه

تجمع اعتراض‌آمیز جمعی از دانشجویان بسیجی و دیگر اقشار مردم تهران در اعتراض به هتک حرمت به پیامبر(ص) ظهر روز دوشنبه در مقابل سفارت فرانسه در تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خارجی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تجمع کنندگان شعارهای حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست، لبیک یا محمد(ص)، مرگ بر فرانسه، مرگ بر اسرائیل،‌ فرانسه فرانسه ننگ‌ات باد‌، لا اله الله محمد رسول الله، مرگ بر فرانسه و صهیونیسم، خونی که دررگ ما ست هدیه رهبر ماست، مرگ بر وطن‌فروش، مرگ بر سازشکار، مرگ بر داعش آمریکایی، سر دادند.

همچنین تجمع کنندگان با در دست داشتن پلاکاردهایی با عنوان «من محمد (ص) را دوست دارم» به زبان‌های مختلف جهان عکس‌هایی از پسر عماد مقنیه،‌ پرچم‌های یا حسین(ع)، لا اله الا الله ، عکس‌هایی از مقام معظم رهبری و ... در دست داشتند.

در ادامه این تجمع اعتراض‌آمیز توکلی یکی ازنمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت:‌ حمله به این روزنامه بدکاره به نظر ساختگی است و توسط نیروهای جاسوسی موساد و سیا انجام شده است.

وی در ادامه با انتقاد از عملکرد وزارت امور خارجه کشورمان گفت: در حالی که در فرانسه رفتارهای غیراسلامی علیه مسلمانان انجام می‌شود وزارت خارجه کشورمان رفتار مناسب از خود نشان نمی دهند که در این حین تجمع کنندگان شعار وزارت خارجه بصیرت بصیرت، وزارت خارجه اقدام انقلابی سر دادند.

همچنین در ادامه سیدمحسن میرحاجی نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه تهران گفت: امروز اینجا جمع شده‌ایم تا به این سفیر بی‌هویت فرانسوی بگوییم لبیک یا محمد(ص)، اگر این سفارت منحوس را امروز سرشان خراب نمی‌کنیم به دستور رهبرمان است . تک تک ما پشت سر پیامبر مهربان‌مان حضور داریم.

ادامه دارد...

کد N683531

وبگردی