آفتاب
در روز هوای پاک

وزیر دادگستری با اتوبوس به نهاد ریاست‌جمهوری رفت

وزیر دادگستری با اتوبوس به نهاد ریاست‌جمهوری رفت

وزیر دادگستری به منظور تاکید بر لزوم حفاظت از منابع طبیعی و گرامیداشت روز هوای پاک، با استفاده از اتوبوس، از محل کار خود به جلسه هیات دولت رفت.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی، همصدا با سایر اعضای هیات دولت و در روز هوای پاک، با هدف فرهنگ سازی در استفاده از و سایل نقلیه عمومی و صیانت از منابع طبیعی، جهت حضور در جلسه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی، مسیر محل کار خود تا ریاست جمهوری را با اتوبوس طی کرد.

وزیر دادگستری در خصوص این اقدام خود اظهار کرد: بحث هوا و سلامت زندگی مردم موضوعی جدی است و همه شهروندان باید تلاش کنند تا از هوای پاک و سالم بهره‌مند شوند.

پورمحمدی با اشاره به اینکه شهرهای بزرگ ما گرفتار ترافیک سنگین و حجم بالایی از آلاینده‌ها است، گفت: سوخت بالای خودروها،‌ آلودگی مراکز تولیدی و کارخانه‌ها مشکلات زیادی را برای شهروندان ایجاد کرده است.

وی تصریح کرد: همه باید برای تقویت فضای زندگی راهکارهای منطقی را بیندیشیم و برای حل این مشکلات چاره‌اندیشی کنیم و باید فرهنگ استفاده از وسایل نقلیه را ترویج دهیم؛ امروز نیز به صورت نمادین و با انجام این کار قصد داشتیم این پیام را بدهیم که ما نیز به این مسئله باور و اعتقاد داریم و داشتن هوای پاک حق همه انسان ها است.

وی ادامه داد: مسئله هوا را باید همه جدی بگیریم، چون زمان و وقت ما نیز با استفاده از حمل و نقل عمومی کمتر هدر می‌رود.

پورمحمدی امکانات حمل و نقل عمومی را محدود دانست و گفت: اگرچه حمل و نقل عمومی محدود است، اما از طرفی با وجود خودروهای تک نفره و شخصی و یا تردد در مسیرهای غیرضروری موجب ترافیک و آلودگی می شویم و از دیگر سو وقت و منابع را با انجام این کار به راحتی هدر می دهیم.

انتهای پیام

کد N683454

وبگردی