آفتاب

انتقادازضعف مدیریت دربخش اقتصادی بنیادشهید/شرکت زربال قبل از انقلاب 10برابرحالا سهم درتولیدگوشت داشت

انتقادازضعف مدیریت دربخش اقتصادی بنیادشهید/شرکت زربال قبل از انقلاب 10برابرحالا سهم درتولیدگوشت داشت

خانه ملت نوشت:

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس٬ با انتقاد از وجود بی‌برنامگی در بخش اقتصادی بنیاد شهید و امور ایثارگران٬ گفت:‌ در صورت ادامه روند کنونی از سوی بنیاد شهید جمع‌آوری امضا برای پاسخگویی ریاست آن به مجلس و رئیس قوه مقننه صورت خواهد گرفت.

عبدالوحید فیاضی با تاکید بر ضرورت پایبندی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خدمت رسانی به جامعه هدف٬ گفت: ورود این بنیاد به فعالیت‌های اقتصادی از طریق شرکت‌ها و دستگاه‌های تابعه خود از جمله بانک دی٬ سازمان اقتصادی کوثر که یکی از هلدینگ‌های آن کشاورزی بوده و همچنین شرکت زربال‌ طیور قابل توجیه نیست.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی٬ با بیان اینکه بارها به بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص انجام رسالت اصلی تذکر داده شده است٬ گفت: در صورت ادامه روند کنونی از سوی بنیاد و بی‌توجهی به دغدغه‌های جامعه شاهد و ایثارگر به طور حتم شیوه برخورد مجلس تغییر خواهد کرد.

این نماینده مردم در مجلس نهم٬ ادامه داد: در صورتی که بنیاد شهید و امور ایثارگران وظایف و رسالت خود را انجام ندهد به طور حتم با جمع‌آوری امضا از سوی نمایندگان در خصوص پاسخگویی ریاست بنیاد به مجلس و رئیس قوه مقننه تصمیم‌گیری خواهد شد.

عضو کمیته تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه قبل از انقلاب شرکت زربال طیور که در حال حاضر از زیرمجموعه‌های بنیاد شهید است مسئولیت تامین 10 درصد گوشت مصرفی کشور را برعهده داشته است٬ گفت: با مدیریت ضعیف زربال طیور در حال حاضر این مجموعه مسئولیت تامین کمتر از یک درصد گوشت مصرفی کشور عهده دار است.

او ادامه داد: متاسفانه بی‌برنامگی تاسف آوری در بخش اقتصادی بنیاد شهید و امور ایثارگران حاکم شده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی٬ تاکید کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران باید به دغدغه‌های وکلای ملت توجه کرده و نسبت به رفع آن‌ها اقدام کند.

 


45231

 

کد N683252

وبگردی