آفتاب
موسوی:

سمینار گرافیک خبری و اطلاع رسان در اهواز برگزار می شود

سمینار گرافیک خبری و اطلاع رسان در اهواز برگزار می شود

اهواز - نماینده انجمن روابط عمومی ایران در خوزستان گفت: برای نخستین بار در استان خوزستان، سمینار گرافیک خبری و اطلاع رسان با حضور اساتید برجسته ارتباطات کشور در اهواز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید فضل الدین موسوی ظهر دوشنبه در نشست خبری که به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و به منظور اطلاع رسانی سمینار برگزار شد، افزود: از ویژگی بارز این سمینار یک روزه حضور چهره های شاخص و متخصص در حوزه ارتباطات همچون دکتر غلامرضا دینان و دکتر حسین وظیفه دوست به عنوان سخنرانان ویژه است که سطح کیفی این سمینار را بسیار بالا می برد. البته ناگفته نماند این چهره های شاخص علمی با تلاش بی وقفه انجمن روابط عمومی ایران و با توجه به  کارنامه موفق خوزستان در سمینارهای پیشین دعوت شده اند.

وی ادامه داد: به منظور بازدهی بهتر و کسب نتیجه از برگزاری این سمینار سه کارگاه تخصصی در نظر گرفته ایم که در پایان مدرک معتبر نیز به حاضران اعطا می شود.

نماینده انجمن روابط عمومی ایران در خوزستان در تشریح کارگاه های مورد نظر گفت: کارگاه اول تحت عنوان کارکرد های اینفو گرافیک در روابط عمومی و به مدرسی سید منصور میرطاهری رئیس مرجع تخصصی اینفوگرافیک فارسی برگزار می شود. کارگاه دوم نیز با موضوع بصری سازی اطلاعات و اخبار به مدرسی دکتر مریم سلیمی نویسنده کتاب گرافیک خبری و اطلاع رسان بر پا می شود و در آخر هم کارگاه تدوین کمپین های تبلیغاتی  به مدرسی دکتر حسین وظیفه دوست رئیس انجمن علمی بازاریابی ایران را خواهیم داشت. 

موسوی تصریح کرد: حضور این اساتید دانشگاه فرصت بسیار خوبی برای به  روز آوری علم ارتباطات میان مدیران و کارشناسان روابط عمومی ها در استان ما محسوب می شود و امیدواریم این امر مهم به نحو احسنت محقق شود.

موسوی از تجلیل از چهره های ماندگار روابط عمومی های استان خوزستان به عنوان بخش ویژه این سمینار یاد کرد و گفت: در میان روابط عمومی های استان، مدیران و کارشناسان موفقی داریم که با توجه به شاخص هایی همچون کیفیت کار و ابداع و نوآوری و بسیاری شاخص های مثبت دیگر به عنوان کارشناسان برتر مطرح می شوند و ما دراین سمینار از این عده به عنوان چهره های ماندگار تجلیل می کنیم.

وی در پایان سمینار در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر دوره ای بودن این سمینار گفت: این سمینار اولین دوره خود را پیش رو دارد و در نظر داریم آن را به صورت دوره ای و مداوم در آینده برگزار کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سمینار گرافیک خبری و اطلاع رسان روز شنبه 25 بهمن ماه در تالار اجتماعات نفت واقع در نیوسایت برگزار می شود و ثبت نام آن از امروز و از طریق پایگاه اینترنتی  WWW.FBPR.IR آغاز شده است .

کد N683230

وبگردی