آفتاب

تجمع بازاریان تهران در محکومیت اهانت به ساحت پیامبر اسلام (ص)

تجمع بازاریان تهران در محکومیت اهانت به ساحت پیامبر اسلام (ص)

جمعی از کسبه و اصناف بازار بزرگ تهران در محکومیت اهانت مجله فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر اسلام حضرت محمد بن عبدالله (ص) در مسجد سید عزیزالله تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این تجمع که به دعوت مرکز رسیدگی به امور مساجد، اتاق اصناف ایران، سازمان بسیج اصناف کشور و جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار در تهران برگزار شد، تجمع کنندگان با شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا ، مرگ بر انگلیس، مرگ بر فرانسه، فریاد یا محمد، الله اکبر، لا اله الا الله، محمد رسول الله، اسرائیل عدو الله، اقدام هتاکانه فرانسه و رژیم صهیونیستی در انتشار مطالب، تصاویر و کاریکاتورهای توهین آمیز به ساحت آخرین فرستاده الهی را محکوم کردند.

در پلاکاردهایی که در دست اصناف و بازاریان بود، آمده است: اصناف ما بیدار است،‌ از آمریکا بیزار است. لبیک یا رسول الله، جان تمام مسلمین فدای خاتم المرسلین، ما فداییان حضرت محمدیم. در این مراسم آیت‌الله صدیقی امام جمعه موقت تهران، آیت الله محسنی گرکانی تولیت مدرسه مروی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی‌اکبری، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد به همراه جمعی از ائمه جماعت بازار تهران، در این تجمع حضور داشتند.

در پایان این تجمع بیانیه‌ای در محکومیت اقدام گستاخانه مجله فرانسوی ارائه شد که با الله اکبر اصناف و بازار تائید شد.

انتهای پیام

کد N683193

وبگردی