آفتاب

بیانیه گروه سیاسی فرزندان روح الله در محکومیت هتک حرمت پیامبر اسلام

بیانیه گروه سیاسی فرزندان روح الله در محکومیت هتک حرمت پیامبر اسلام

گروه سیاسی فرزندان روح الله در بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی تهران با صدور بیانیه‌ای هتک حرمت ساحت پیامبر اسلام را محکوم کردند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

هجمه گسترده غربی‌ها به ارزش‌ها و مقدسات اسلامی سابقه‌ای طولانی دارد، اما در دهه اخیر گستردگی و شدت بیشتری پیدا کرده و شکل زنجیره‌ای به خود گرفته است. دلیل این رویکرد خطری است که جهان معنویت‌زدایی‌شده غرب از ناحیه اسلام و پیام رهایی‌بخش آن احساس می‌کند.

در پی اقدامات موهنی که طی سال های اخیر علیه اسلام صورت گرفت که توطئه ننگین قرآ‌ن‌سوزی و انتشار تصاویر موهن درباره مقدسات اسلامی از آن جمله بودند، و در همه این اقدامات شوم رد پای صهیونیسم بین‌الملل این غده سرطانی جهان اسلام نمایان است، این بار جهان استکبار با انتشار تصویری توهین‌آمیز درباره ساحت نورانی پیامبر گرامی اسلام (ص) به میدان آمده است تا شدت کینه‌توزی و دشمنی خود را با این آیین نورانی و رهایی‌بخش به نمایش بگذارد. جهان کفر با این اقدامات بر این باور است که می‌تواند نور اسلام را که شعاع‌های تابنده‌اش دل‌های میلیون‌ها انسان آزاده را در اقصی نقاط کره زمین پر از امید و ایمان کرده است خاموش گرداند، غافل از آنکه نور خدا خاموش‌شدنی نیست.

«می خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند و حال آنکه خدا گرچه کافران را ناخوش افتد، نور خود را کامل خواهد گردانید» سوره صف /آیه 8

بر همه ما مردم آزاده ی ایران دارای هر آیین توحیدی که هستیم خصوصا مسلمانان ایران عزیز و به طور اخص برادران و خواهران اهل تسنن و تشیع لازم است که دوشادوش هم در مقابل این سیاست خبیث قد علم کرده و این ایستادگی صلح آفرین را به معرض ظهور بگذاریم و در این راه می بایست دانشجویان فهیم در صف اول باشند.

گروه سیاسی فرزندان روح الله در بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی تهران ضمن محکومیت اقدام موهن روزنامه فرانسوی و اقدام حساب شده فرانسه در اجبار ارایه عکس بی حجاب ایرانیان متقاضی به فرانسه همصدا با دیگر دانشجویان بسیجی حضور گسترده‌ای در تجمع دانشجویان انقلابی مقابل سفارت فرانسه خواهد داشت و از همه دانشجویان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی تهران و دانشگاههای علوم پزشکی جهت حضور در این تجمع دعوت میکند.

انتهای پیام

کد N683069

وبگردی