آفتاب

طفره رفتن مقامات رژیم صهیونیستی از واکنش به حمله علیه نیروهای حزب‌الله

طفره رفتن مقامات رژیم صهیونیستی از واکنش به حمله علیه نیروهای حزب‌الله

در پی حمله یکشنبه شب صهیونیست‌ها به نیروهای حزب‌الله و شهادت چند تن از اعضای این گروه، مسئولان رسمی رژیم صهیونیستی از هر گونه واکنش به این حمله طفره می‌روند و کار را به رسانه‌های عبری واگذار کرده‌اند تا از شدت انتقام احتمالی حزب‌الله بکاهند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه المنار، پس از حمله روز گذشته به نیروهای حزب‌الله در مرز سوریه و سرزمین‌های اشغالی، هیچ یک از مسئولان رسمی رژیم صهیونیستی طبق معمول حاضر نیستند واکنشی به این حمله نشان دهند.

در همین راستا "موشه یعالون"، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در یک گفت‌وگوی رادیویی از پاسخ به سوالی درخصوص نقش اسرائیل در این حمله طفره رفت و گفت: ما به اخباری که توسط رسانه‌ها منتشر می‌شود واکنشی نشان نمی‌دهیم و من نمی‌خواهم به این موضوع بپردازم. وی در مقابل خطاب به دبیرکل حزب‌الله گفت: اکنون سید حسن نصرالله باید پاسخ دهد که چگونه دو روز پیش گفته که نیروهای ما در جولان حضور ندارند و امروز چند تن از فرماندهان آنها در این منطقه کشته می‌شوند.

سخنگوی ارتش اسرائیل نیز در پاسخ به حمله اخیر تاکید کرد: ارتش اسرائیل هیچ واکنشی نسبت به گزارش‌های خارجی نشان نمی‌دهد.

در مقابل از روز گذشته رسانه‌های صهیونیستی به نقل از کارشناسان مختلف اسرائیل و نیز برخی مقامات پیشین این رژیم ادعا کردند که این حمله توسط بالگردهای ارتش اسرائیل انجام شده و هدف اصلی آن شخصی به نام "طباطبایی" از فرماندهان ارشد حزب‌الله و فرمانده جنگ آتی مقاومت با رژیم صهیونیستی بوده است که اخبار ضد و نقیضی از شهادت وی منتشر شده اما حزب‌الله این امر را تایید نکرده است.

انتهای پیام

کد N682403

وبگردی