آفتاب

شهادت جوان فلسطینی و زخمی شدن ده‌ها تن در حمله نیروهای رژیم صهیونیستی در نقب

شهادت جوان فلسطینی و زخمی شدن ده‌ها تن در حمله نیروهای رژیم صهیونیستی در نقب

در پی حمله نیروهای رژیم صهیونیستی به مراسم تشییع جنازه یک جوان فلسطینی در نقب که اخیرا به ضرب گلوله این نیروها به شهادت رسیده بود، یک فلسطینی به شهادت رسیده و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری فلسطینی وفا، به دنبال تشییع جنازه سامی الجعار، جوان فلسطینی که اخیرا به ضرب گلوله نیروهای رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده بود، نیروهای اسرائیلی به سمت مشارکت کنندگان گاز اشک آور شلیک کردند.

به دنبال این حمله که در شهر "رهط" در نقب واقع در جنوب سرزمین‌های اشغالی صورت گرفت، "سامی الزیادنه" یکی از فلسطینی‌ها براثر خفگی به شهادت رسید.

همچنین به گزارش منابع فلسطینی در پی وقوع درگیری‌ها میان نیروهای رژیم صهیونیستی و جوانان فلسطینی 40 تن از این جوانان زخمی شدند.

به گفته اسامه العقیبی، مسئول جنبش اسلامی فلسطین درگیری‌های شدید میان جوانان فلسطینی و نیروهای اسرائیلی همزمان با سخنرانی رائد صلاح، رئیس این جنبش رخ داد و این نیروها با گلوله پلاستیکی و صوتی و گاز اشک آور به فلسطینی‌ها حمله کردند.

شرکت کنندگان در تشییع جنازه جوان فلسطینی نیز به سمت نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی سنگ پرتاب کردند که موجب زخمی شدن چند تن از آنها شد.

در همین راستا شهرداری رهط اعتصاب سراسری در تمامی نهادهای شهر را در اعتراض به شهادت الزیادنه اعلام کرد.

پلیس رژیم صهیونیستی چهارشنبه گذشته به سمت سامی الجعار تیراندازی کرد که موجب به شهادت رسیدن وی شد.

رادیو رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که چند فرد ناشناس بمبی را از داخل خودرویی به سمت یکی از ساختمان‌ها در شهرک "نفیه تصوف" پرتاب کردند اما این حادثه صدمات جانبی به دنبال نداشت.

انتهای پیام

کد N682287

وبگردی