آفتاب
مصری در گفت‌وگو با ایسنا:

اهانت به پیامبر (ص) سناریوی سرپوش گذاشتن بر سیاست‌های منطقه‌ای غرب است

اهانت به پیامبر (ص) سناریوی سرپوش گذاشتن بر سیاست‌های منطقه‌ای غرب است

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شوری اسلامی تاکید کرد: اهانت به ساحت پیامبر (ص) سناریوی دنباله‌دار این کشورها برای سرپوش گذاشتن بر سیاست‌های خاورمیانه‌ای آنها است.

عبدالرضا مصری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به اقدام نشریه فرانسوی و توهین به ساحت پیامبر اسلام (ص)، اظهار کرد: اتفاقی که رخ داده ممکن است کار سازمان‌های خود آنها و یا سیا باشد که در واقع پیش از این اخبار آمریکا و اتفاقات آن در دنیا منعکس می‌شد، اما یک دفعه صحنه تبلیغاتی‌شان تغییر کرده و تمام ذهن‌ها را به سمت فرانسه کشاندند.

این نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی افزود: بشر، اگر به عنوان بشر است باید بداند که روزی چندین نفر توسط گروهک‌های وابسته به آنها در عراق و سوریه و ... ترور و کشته می‌شوند اما هیچ وقت ندیده‌ایم که سایر کشورها اظهار تاسف کنند.

وی با بیان اینکه نسبت به اتفاقات اخیر فرانسه شاهد تبلیغات گسترده‌تری هستیم، اظهار کرد: این مساله نشان می‌دهد اسلام‌هراسی در اروپا احساس ترس را چه بخواهند و چه نخواهند برایشان ایجاد کرده است؛ زیرا هر روز گرایش به سمت اسلام بیشتر می‌شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شوری اسلامی تصریح کرد: شاهد هستیم که حجاب و روی آوردن به اسلام در حال افزایش است و این مساله طبیعتا برای آنها ایجاد خطر کرده لذا چنین سناریوهایی را ترتیب داده‌اند.

مصری خاطرنشان کرد: اهانت به ساحت پیامبر (ص) سناریوی دنباله‌داری است برای سرپوش گذاشتن بر سیاست‌هایشان در خاورمیانه و دنیا لذا مسلمانان باید هوشیار و آگاه باشند.

این نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه آزادی بیان و آزادی اندیشه آنطور که این کشورها بیان می‌کنند نیست، گفت: آنها هر خبری که در دنیا ولو یک اتفاق کوچک رخ می‌دهد ده‌ها بار و از زوایای مختلف مورد ارزیابی قرار می‌دهند اما حتی در آمریکا اگر یک تیراندازی صورت می‌گیرد که چندین کودک مورد هدف قرار گرفته‌اند نمی‌بینیم که حتی یک عکس از این رخداد منتشر شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شوری اسلامی افزود: بنابراین آزادی بیان و آزادی اندیشه‌ای که از آن دم می‌زنند تنها تا زمانی است که در خدمت آنها باشد و معنایش در خدمت بودن است.

انتهای پیام

کد N680262

وبگردی