آفتاب
سلیمی در گفتگو با مهر:

ادعای آزادی بیان در غرب کاملا نخ نماست

ادعای آزادی بیان در غرب کاملا نخ نماست

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استانداردهای دوگانه در غرب نخ نما شده است گفت: ادعای مبارزه با تروریسم و آزادی بیان ابزاری است که غرب از آن برای سلطه بر جهان استفاده می کند.

علیرضا سلیمی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با مهر، با بیان اینکه غرب به دنبال عملی کردن نقشه راهی است که افراطیون و صهیونیست ها آن را هدف گذاری کردند گفت: اسلام هراسی نخستین هدف غرب برای تحت فشار قرار دادن مسلمانان است و با لطایف الحیل به دنبال آن هستند تا جلوی پیشروی و نفوذ جاذبه های اسلامی در دنیا را بگیرند.

وی افزود: سناریوی اسلام هراسی از ماجرای 11 سپتامبر آغاز شد و هنوز بعد از گذشت بیش از 10 سال از آن ماجرا با انتشار کاریکاتورهای موهن ادامه دارد که این اقدام توهین به عواطف چند میلیارد مسلمان در جهان است.

نماینده مردم محلات ادامه داد: وقتی درباره سارکوزی جوک ساختند با عامل آن به شدت برخورد شد تا اجازه ادامه پیدا کردن این اقدامات داده نشود، اما امروز وقتی به مقدسات یک و نیم میلیارد مسلمان توهین می‌شود دفاع از آزادی بیان را بهانه می کنند.

سلیمی با بیان اینکه ادعای آزادی بیان در غرب آنقدر غیرقابل باور است که هر زن فرزند مرده ای را به خنده وا می‌دارد گفت: نتانیاهو و اولاند که در پرورش تروریست ها در صف اول هستند علیه تروریست در تظاهرات شرکت می کنند اما در برابر تروریست های عواطف مسلمانان خم به ابرو نمی آورند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: تظاهرات در غرب علیه تروریست نمایش مضحکی برای انحراف عمومی است چرا که تکفیری ها و تروریست های داعش خود دست پروده غرب هستند و منشا اقدامات آنها خوی استکبار ستیزی غرب است.

وی با بیان اینکه استانداردهای دوگانه در غرب نخ نما شده است ادامه داد: ادعای مبارزه با تروریسم و آزادی بیان ابزاری است که غرب از آن برای سلطه بر جهان استفاده می کند در حالی که خودشان هم اعتقادی به آن ندارند.

نماینده مردم محلات خاطرنشان کرد: تروریسم دولتی که غرب به راه انداخته خبیثانه ترین نوع تروریسم است و هر روز بیش از قبل آن را پرورش می‌دهد.

کد N680011

وبگردی