آفتاب

تاکید اسماعیلی بر نقش هسته گزینش در تحقق سلامت اداری و قضایی

تاکید اسماعیلی بر نقش هسته گزینش در تحقق سلامت اداری و قضایی

در مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری استان تهران، مهدی ناصری دولت‌آبادی به عنوان مسئول جدید گزینش استان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران بیان کرد: از نعمت‌های بزرگ الهی در حال حاضر، نعمت زندگی و خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که برای بسیاری از افراد در گذشته این امر میسر نشد و البته امید داریم با عنایت حق تعالی، بخشی از عمرمان در عصر فرج واقع گردد. به تناسب خدمت در این دوران بار مسئولیت ما نیز سنگین تر بوده و البته اجر و مزد قراوانی نیز به دنبال دارد.

وی افزود: از دغدغه‌های مهم مقام معظم رهبری مدظله‌العالی و مردم، موضوع بسیار مهم سلامت در نظام اداری و قضایی است که لازم است با اهتمام جدی در این مسیر گام‌های مهمی برداریم از جمله متولیانی که در این راستا نقش اساسی ایفا می‌کند، هسته گزینش است که با توجه به ظرفیت‌های قانونی موجود می‌تواند در جهت تحقق این هدف مقدس نقش حیاتی ایفا کند.

اسماعیلی گفت: گزینش باید افرادی شایسته،‌ دلبسته به نظام و اسلام و ارزش‌های والای انسانی را وارد سیستم قضایی کشور می‌نماید. دقت نظر در فرآیند گزینش امری ضروری است و باید توجه داشت که دلسوزی ما نسبت به افراد در این مسیر نباید بیشتر از دلسوی ما نسبت به نظام و منافع کشور باشد.

سیدعلیرضا آوائی نیز در این مراسم طی سخنان کوتاهی ضمن تشکر از همه همکارانی که وی را در این مسئولیت همراهی نمودند، اظهار کرد: بحمدالله جلسات گزینش جزء منظم‌ترین جلسات ما و مشی همکاران نیز بر اساس واقع‌بینی و احتیاط، به دور از ترحم بی‌جا و یا قساوت و سختگیری بی‌مورد بود و سعی شد تا در طول این مدت نیروهای انسانی معتقد به نظام،‌ انتخاب و به دادگستری استان تزریق شوند و اگر چنانچه قرار بود کسی هم احیاناً رد شود به طور قطع توجیه می‌شد تا کینه بی‌جهت از نظام در وجود او شکل نگیرد.

انتهای پیام

کد N679511

وبگردی